poniedziałek, sierpnia 12

Cała prawda o mnie.

                                                            Hej 
Dopiero zaczynam prowadzić bloga więc jeżeli coś będzie nie tak to przepraszam ale dopiero nabieram doświadczenia.;)
Zaczynajmy.;) Jestem Nathalie mam 12 lat. Urodziłam się we Francji i mieszkałam tam 7 lat. Mieszka tam moja babcia,dziadzia i ciocia z wujkiem. Bardzo tęsknie za nimi,za Francją.;c Czuje,że część mnie tam została.;( Lubie spędzać czas ze znajomymi.Lubie jeździć na rolkach i deskorolce.;) Zawsze jestem sobą nigdy nie udaje kogoś innego.Mam 2 braci. Kocham zwierzęta. Chciałabym pomóc wszystkim tym bezdomnym pieską,kotką i wgl.;) Mam 2 psy i chomika.;) Jeżeli ktoś mnie nie lubi akceptuje to kiedy mówi mi to w twarz.
To chyba wszystko dziękuję za uwagę.;*

4 komentarze:

  1. oj...
    jakas ty dobroduszna ;***
    kc mycha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ustawić domenę blogspot.no ??

    http://nadi-w.blogspot.com/

    pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥