piątek, sierpnia 30

Liebster Blog Award

zostałam nominowana do Liebster Blog Award A co to jest czytaj dalej...

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Skopiowane ze str.http://zozolka-life.blogspot.com/.
O to pytania dla mnie:
  1. Co najbardziej lubisz jeść?
  2. Czy masz rodzeństwo?
  3. Czy lubisz lucy?
  4. Masz zwierzaka?
  5. Jakie masz hobby
  6. Czemu masz taką a nie inną nazwę bloga... 
  7. Czy masz chłopaka? 
  8. Czym robisz zdjęcia
  9. Lubisz swoje miasto?
  10. Masz własne fb?
  11. Będziesz obserwować zozolkę?
    Odpowiedzi:
    1.Spaghetti ♥
    2. dwóch braci.;)
    3.kocham!<3 jestem jej wielką fanką!<3
    4.2 psy i 1 chomika.<3
    5.modeling,blogowanie.<3
    6.po prostu taką wymyśliłam i podoba mi sie.;)
    7.nie..
    8.iphonem
    9.tak
    10.tak
    11.tak ale bardzo bym chciała żeby ona też mnie zaobserwowała.;)

    Moje pytania do was to:
    1.podoba ci sie mój blog?
    2.do której klasy idziesz?
    3.ile masz lat?
    4.masz chłopaka?
    5.Lubisz zwierzęta? jakie?
    6.Twoje największe marzenie?
    7.Lubisz Justina Biebera?
    8.Hobby?
    9.Masz aska?
    10.Zaobserwujesz mnie? Obserwacja za obserwacje.;)
    11.Czy chciałabyś zamieszkać gdzieś indziej? Gdzie?

17 komentarzy:

  1. super blog ;p

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś:)

    auriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych odpowiedzi można się czegoś o Tb dowiedzieć ;3
    Blog jak najbardziej na + :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka, fajnie piszesz chociaż blogowanie nie aż tak dobrze wychodzi ci jak vlogowanie. Prooosze nagraj jakis filmik, uzależniłam się <3

    o-wszystkim-i-o-niczym6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi, dobrze, że jesteś szczera. :)

    Zapraszam do siebie:
    emily-emillly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji!
    Bardzo spodobały mi sie twoje pytania! <3
    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    misiamisaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. podałaś złą nazwe bloga nie moge na niego wejść!:c podaj jeszcze raz! bo bardzo chce przeczytac twoje posty i zaobserwować cie!

      Usuń
  7. B. Fajny blog, obserwujemy ? Może coś doradzisz, bo ja dopero zaczynam. :-)
    http://sztukamoimzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo!:) oczywiście,że doradze już wchodze!:)

      Usuń
  8. HEJ! Naprawdę podoba mi się twój blog! a desing jest przepiękny!
    Tak mi się tutaj spodobało że zostanę tu na długi czas!
    Obserwuję i czekam na nowy post!

    Jeśli Chcesz to wpadnij naprawdęęęę będę wdzięczna!! :D
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ci bardzo!:) oczywiście,już wchodze!:)

      Usuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥