sobota, sierpnia 31

Marzenia-marzenia się spełniają!

      Hej wszystkim!

Na początek chciałabym wam podziękować!:) Dzięki wam,dzięki waszym obserwacją,komentarzami moje kolejne marzenie się spełniło!:) Trochę ruszyłam z miejsca!9 osób mnie obserwuje może to mało,ale dla mnie to bardzo dużo.Mam po 15 komentarzy w postach.Moje marzenia stały sie rzeczywistością wszystko dzięki WAM! Dziękuje wam jeszcze raz!:) Zaczynajmy ! Marzenia..Chyba każdy je ma prawda? Moje się spełniły! A wiecie dlaczego ? Bo wierzyłam w siebie..Wierzyłam,że uda sie!Co dzień wstawałam rano i mówiłam to dziś! Dziś moje marzenia się spełnią,dążyłam do tego i spełniły się!:) Dlatego ty też wierz w siebie !Nie możesz wstać i powiedzieć sobie nie..po co mam to robić skoro mi się nie uda.. NIE MOŻESZ ! Bo wszystko zależy od ciebie! Komuś marzenia spełnią się teraz,jutro ,za tydzień,a nawet za rok..Ale co z tego?! Musisz dążyć do tego,aby się spełniły!:) Uwierzcie marzenia się spełniają! Każdy może sobie pomarzyć to nic złego! Wierze w to,że wasze marzenia się spełnią!:) Nie poddawajcie sie!:) Wszystko zależy od was!:* Kocham was! Dziękuję!

12 komentarzy:

  1. Hey! W notkach niżej bardzo podobają mi się zdjęcia które dodajesz, są na prawdę fajne! :)

    http://smailx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takich wyników :3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje!:) i dziekuję za obserwacje odwzajemnie sie tym samym!:) <3

      Usuń
  3. Dobrze powiedziane... :) Cóż, z pewnością odniesiesz większy sukces, niż myślisz...
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com








    ~ *Emilia B.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo!:) takie komentarze bardzo mnie motywują!:)

      Usuń
  4. doskonale powiedziane :) mam nadzieje że będziesz fejmem ! Bo i tak już odnosisz sukcesy ! Będę mieć w szkole fejma ! Trzeba wierzyć a może marzenia się nam spełnią. :) ;3 <3

    http://be4youu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję.<3 heh...mam nadzieje,że ty też będziesz fejmem bo masz naprawdę super blog!:)

      Usuń
  5. Masz bardzo fajny blog dlatego nie dziwię się , że czyta go dużo osób ;] Obserwuje ...
    http://wicy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo!:) wpadne na twój blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam cię za twoje nastawienie do życia i do marzeń <3
    Cieszę się że twoje marzenia się spełniły :***

    http://zu-li.blogspot.com/ ( dopiero zaczynam )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh!<33 dziekuje!:) mam nadzieje ,że twoje marzenia też się spełnią!:) Już wchodze na twojego bloga.;)

      Usuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥