poniedziałek, sierpnia 12

Powrót do przeszłości - Wszystko zaczęło sie od nowa.

                                                               Hej 

Kiedy przeprowadziłam sie z Francji do Polski musiałam zacząć wszystko od nowa..To było okropne.Nie wyobrażałam sobie życia w innym miejscu.Tam-czyli we Francji w domu czułam sie najlepiej..Uczucie kiedy nie można nic zrobić,kiedy ma sie tylko 7 lat i nie można nic powiedzieć doprowadzało mnie do szału.Chciałam zostać,ale nie mogłam.;c I nadszedł ten dzień. Najgorszy dzień w moim życiu. Przeprowadzka. Kiedy wynosili wszystkie meble i wiedziałam że stoje w tym domu po raz ostatni miała łzy w oczach.Kiedy jechaliśmy już do Polski byłam smutna. Wiedziałam że właśnie zostawiłam rodzine we Francji. W Polsce też już na mnie już czekała rodzina.Ale ja tęskniłam.Tęskniłam za domem,rodziną,Francją. Mieszkam w Polsce już 5 lat.Jakoś sobie radze,jeżdże do Francji do babci i dziadka,ale to nie to samo odwiedzać to miejsce po latach niż mieszkać w nim. Dziekuję za przeczytanie. 

2 komentarze:

  1. Nie umiem wczuć się w Twoją sytuację... niestety całe życie mieszkam w Polsce- chodź czy na pewno niestety ? Gdy wyjechałam na dłuższy czas za granice to był wyjazd do Czech- niby blisko Polski, ale spędziłam tam tylko 2 tygodnie i czułam się nieswojo, tęskniłam za Polską, nie za domem za Polską- dlatego nie wiem, czy tęsknisz za Francją czy za domem we Francji - współczuję ci szczerze, ale nie wiem czy kiedykolwiek czułam to coś co ty - ten komentarz nie ma sensu, ale coś mnie pchnęło żeby go napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ma sens.;) tęsknie za Francją i za domem,za rodziną we Francji.;c

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥