piątek, sierpnia 30



Ten post poświęcam mojej kochanej Lucy!<33 Obejrzałam jej najnowszy filmik na youtube i posta na blogu i po prostu płacze,rycze jak głupia.:* Lucy poleciła mojego bloga jestem na jej filmiku i dodała moją rozmowe z nią przez telefon!<33 Lucy wiem,że pewnie nigdy tego nie przeczytasz,ale dziekuje!Dziękuje Ci za to,że mogłam z tobą porozmawiać ! Dziękuje,że jestem u ciebie na filmiku i dziękuje,że poleciłaś mojego bloga! Wiem,że jestem jedną z twoich miliona fanek ale czuje się wyjątkowa dzieki tobie!<3 Jeżeli niektórzy z was nie znają Lucy to wejdźcie na jej bloga i yt!<3 dam wam linka niżej!<33 Wasze życie na pewno sie zmieni kiedy ją zobaczycie!<3 To wyjątkowa osoba,szczera,piękna,mądra i przede wszystkim kocha nas szczerze!<33 Lucy wiedz,że mam cie głęboko w sercu i kocham cie mocno!<33 Dziękuje za to,że po prostu jesteś !:**
To yt Lucy: http://www.youtube.com/user/lucyandlucy1?feature=watch
To blog:http://lucy-luucy.blogspot.com/
Polecam i kocham Cie jeszcze raz.<3

11 komentarzy:

  1. Szczęściara ♥
    Też kocham Lu ♥♥

    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh.<3 wiem.<3 nie moge uwierzyc w to.<3

      Usuń
  2. super post, też lubię Lucy ale nie jestem LUCYNATORS ;)
    +zapraszam do mnie, wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też kocham lucy
    fajny blog!
    zapraszam iza-izuu.blogspot.com
    zostaw po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana prze zemnie do Liebster Award

    Szczegóły u mnie:

    http://zozolka-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hej ;) wlasnie zaczynam z blogowaniem, czy moglabyc rzucic okiem na moja jedyna notke i wyrazic swoja szczera opinie w komentarzu? prosze, to dla mnie wazne ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, bardzo ci gratuluję i zazdroszczę! Też jestem Lucynator i jeszcze nigdy nie miałam takiego szcześcia jak ty. Jedyne co mi się przydarzyło to odpisała mi na twitterze moja idolka (Shakira):)
    Masz wielkie szczęście i to chyba dlatego że uwierzyłaś w swoje marzenia (tak jak mówiłaś w jednym z Tw filmików)

    Świetny blog, subskrybuje Twój kanał, nie spieprz tego! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeju !:) bardzo ci dziękuje.;) tak,co dzień wierzyłam,że mi sie uda,dążyłam do tego i udało sie dlatego wierzcie w marzenia i róbcie wszystko żeby sie spełniły!:) chyba napisze o tym post.;)

      Usuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥