wtorek, września 3

Koniec wakacji = szkoła.;/

                               Hej;**
Dzisiaj napisze o szkole.;c i o tym,że wakacje nam się
już skończyły.;/ Niestety..ale wszystko kiedyś się kończy..
Ja jakoś nie czułam tych wakacji.Byłam we Francji i było
świetnie jak odjeżdżałam z trudem powstrzymałam łzy..
No i już szkoła..Jak to szybko minęło.Nie chciałam iść
do szkoły.Kiedy zobaczyłam nasz plan lekcji aż mnie
zatkało.MASAKRA! Ale każdy z nas ma trudno..
Wiadomo dorastamy,stajemy się coraz mądrzejsi i lekcji nam przybywa coraz więcej..
z jednego powodu się cieszę,pani od polskiego wymyśliła kółko teatralne,oczywiście się zapisałam ..
Jutro pierwsza lekcja nie mogę się doczekać.Dziś na odstresowanie miałam małą sesyjke. O to zdjęcia!:) Podobają wam się? Piszcie co o nich sądzicie w komentarzach ..;** I piszcie też jak u was w szkole.Chętnie przeczytam każdy twój komentarz!<3



A to mój widok z balkonu!<3 Bajeczny:*
      Zapraszam na mój vlog!<3 http://www.youtube.com/channel/UCmGbu1NiOPKp3emR1uh743Q

32 komentarze:

  1. Ja tam, lubię moją nową szkołę ;)

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo fajny i ciekawy blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam ;* http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok.;*** czekam na twoją obserwacje bo juz mnie tak oszukiwali;/ wiec prosze zaobserwuj mnie pierwsza!:)

      Usuń
  3. u mnie w szkole tak jak i u Ciebie xd haha :D
    genialny post! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog, podoba mi się ;)
    fresh-wounds.blogspot.com wpadaj jeżeli chcesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo!:** ok będę wpadać!;)

      Usuń
  5. ładne zdjęcia ;))
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia!
    Też byłam mnóstwo razy we Francji! Cudnie <3

    Zapraszam, dopiero zaczynam teen-life-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog!!! świetne zdjęcia!!!
    zapraszamy do nas, byłoby nam miło gdybyś skomentowała nasze posty:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas powiedzieć "do zobaczenia" błogiemu wypoczynkowi i "dzień dobry" szkole, a także edukacji.
    Boże, jaka ty piękna. *.*
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com








    ~ *Emilia B.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. święte słowa!:** jeju dziekuję bardzo!<33

      Usuń
  9. śliczna jesteś i jakie masz oczyy *-* a jaa lubię moją szkołę ;p zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziejku dziękuję!;* ehh ja tez lubie swoją szkołe ale czasem mam takie dni,że mam ochote do niej wgl nie iść nie wstawać...nie jestem szczęśliwa kiedy pomyśle jutro szkoła.. ok juz wchodze;*

      Usuń
  10. jak ciężko jest wstać do szkoły kiedy na dworze pada deszcz :'(

    zapraszam serdecznie:)
    http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. E tam, nie można wiecznie się rozczulać z tego powodu ;) Trzeba myśleć pozytywnie i czekać na kolejne wakacje ! :)


    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie. Może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje!:*
      ok i bardzo dziękuje!:) już wchodze!<3

      Usuń
  12. Elo! Na 3k (3000) dawaj special xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie piszesz , a widoku z balkonu tylko pozazdrościć!!! ;)

    pozdrawiam;*
    striking-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham twój blog! Wspaniale piszesz ;D

    http://www.ksiezniczkachloeevloog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo.<3 dziękuje ci!:** już wpadam na twój blog.<3

      Usuń
  15. Super blog , twoje posty dają mi pozytywną energią <3
    obserwuje i licze na to samo proszę <3 http://zosia-zosiulkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwujemy? :).
    mahrastay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥