niedziela, września 22

Niedziela...




                    

                           Hej !Na początek chce was przeprosić za to,że nie ma filmiku na youtube już tak długo,ale niestety mój internet cały czas szwankuje...Filmik jest dawno nagrany,ale gdy chce go dodać jest napisane,że doda się za jeden dzień...więc czekam aż naprawią internet..
Zaczynajmy!:* Więc dzisiaj prawie cały dzień grałam z rodzicami i bratem w rzutki elektryczne,rodzice wczoraj je kupili i po prostu kocham tą gre!! polecam wam!:) Dzisiaj pierwszy raz wygrałam!:) A za oknem robi się już jesień.. Z jednej strony nie lubie jesieni... Ale z drugi
ej kocham jej krajobraz,wszystko jest takie kolorowe!<3 ale jest błoto,zimno...no i jesień kojarzy się z zimą,której nie cierpie..Dzisiaj też pisałam opowiadanie i uczyłam się na pamięć notki z angielskiego.. szybko się nauczyłam,więc jest ok!:) Za chwilę idę znów grać w rzutki! Ehh..to uczucie,że jutro już szkoła i trzeba wstać wcześnie...nienawidze go!;c nie lubie niedzieli a wy? Dzisiejszy post jest taki ogólny,ale następny będzie miał już głębszą tematyke!<3 więc czekajcie! już niedługo się pojawi! Piszcie w komentarzach waszą ulubioną porę roku i czy lubicie jesień. Zapraszam do komentowania!:*

6 komentarzy:

  1. Oo to kupiliście tą gre oo to fajnie <33 No tak jesień się zbliża ;c I ta nijaka pogoda się zaczyna ehh .. ;c Jaa chce lato spowrotem !! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no i wygrałam teraz znowu 2 razy uhuh!:)

      Usuń
  2. Lubię jesień, moja ulubiona pora roku to wiosna

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia ;*

    http://o-wszystkim-i-o-niczym6.blogspot.com/ NOWY POST

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥