niedziela, września 1

Pytania i odpowiedzi.



Hej.;* jest już nowy filmik na youtube! http://www.youtube.com/watch?v=OdQJdWoJBbM ,,25 faktów o mnie,, Następny filmik będzie,,pytania i odpowiedzi,, gdzie będę odpowiadać na wasze pytania!Tak więc jeżeli macie jakiekolwiek pytania do mnie piszcie je właśnie pod tym postem a ja wybiore z nich najlepsze pytania i odpowiem na nie w filmiku!:) możecie też pytać pod filmikiem na yt ale wolałabym abyście pytali mnie pod tym postem!:) jeżeli macie swoje blogi to podawajcie mi linki do nich tutaj albo na yt a ja postaram sie wejść na każdy i skomentować go a jeżeli mi sie spodoba dodam go do obserwowanych!:) Dziękuję i zapraszam pytajcie o to co chcecie!:) Jeszcze mam taką informacje. Moja bardzo dobra koleżanka,prawie przyjaciółka też ma bloga.Prosze pomóżcie jej i wchodzcie i komentujcie! Ma na prawde super blog,jest śliczna i mądra.Pomaga ludziom.Więc chce sie jej odwzajemnić!:)Nazywa się Ada!:) to jej blog.http://be4youu.blogspot.com/ . Zapraszam do pytania mnie i oglądania filmiku na yt!:) To mój ask http://ask.fm/Naatusiaaa

24 komentarze:

  1. ojej dziękuje ! :* <3
    napisałam Ci na fejsie mój taki mały pomysł ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Ulubiona bajka z dzieciństwa?
    ~Rzecz której się najbardziej boisz?
    ~Co byś chciała osiągnąć najważniejszego w swoim życiu?
    ~Jak się nazywają twoje zwierzęta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie pytania pojawią się w filmiku !:)

      Usuń
  3. Świetny blog...! Zapraszam do mnie ;]
    Może obserwacja za obserwację?
    Jak nie to sorki za spam... ;)

    maania-maania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko prosze zaobserwuj ty mnie pierwsza bo juz mnie tak oszukano.;c

      Usuń
  4. Widziałam ten filmik, świetny!

    Obserwuję! Odwdzięczysz się?
    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje!:) pewnie że sie odwdzięcze!:)

      Usuń
  5. Hej...
    Moje pytanka:
    - Dlaczego założyłaś bloga?
    - Za co lubisz blogowanie
    - Czy odwdzięczasz się i również wchodzisz na inne blogi jeśli ktoś komentuje u cb?
    :)
    Zapraszam do mnie:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie pytania pojawią sie w filmiku są świetne!:)

      Usuń
  6. Ja też zadam pytania ! ;d
    -Lubisz Kwiata?
    -Od kiedy jesteś belieber?
    -jak to się stało że zostałaś belieber ?
    - Na kim się wzorujesz ?
    - Kto jest dla Ciebie najważniejszy ?
    - Czy się malujesz?Jeśli tak to czego używasz?
    - Powiedz coś po francusku ! *.*
    - Wkurzają Cię askowe fejmy ?
    - Jeśli nie to kogo z nich najbardziej lubisz?a jeśli Cię wkurzają to który najbardziej ?
    - Lubisz Jasia?
    - Jakie filmiki oglądasz zazwyczaj na yt?
    - Czym nagrywasz na yt?
    - Myślisz,że mogłabyś przyjaźnić się z Lucy ?
    - Czy w przyszłośći chciałabyś dalej pisać bloga i wrzucać filmy na yt?
    - Lubisz 1D?
    nie wiem chyba wystarczy xd :D <3


    http://be4youu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje!<33 wszystkie te pytania pojawia sie w filmiku!<3 bo są super!:)

      Usuń
  7. Za chwilę zobaczę filmik c:

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli masz czas o wbij na mojego bloga. :3 twój jest swietny ! :3http://sztukamoimzyciem.blogspot.com/2013/08/porzadki.html?showComment=1378133376918#c1703542465015541508

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog, bardzo fajna notka. Obserwuję i byłoby mi bardzo miło, gdybyś zrobiła to samo. :)
    zapraszam
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Superr blog! *-*
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie twój filmik zapraszam do siebie:*

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!<33 i dziękuje za obserwacje już wchodze do ciebie!:*

      Usuń
  12. świetny blog :) obserwuję i liczę na rewanż

    http://juliasss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥