czwartek, października 17

Jesień!



Witajcie moi kochani! Więc dzisiejszy post będzie o jesieni! Która nadeszła już dosyć dawno ale tak krajobrazem i naturą przyszła dopiero niedawno ! Wyjrzyjcie przez okno.. Widzicie to? Te kolorowe liście,wszystko jest takie śliczne!:) Od razu chce sie wyjść na dwór i biegać :) Jesień jest piękna.Lecz pogoda już nie za bardzo..Ale coś za coś..Kiedyś nie lubiłam jesieni,ale teraz kocham!
Nie lubiłam tego wiatru,błota..ale kto lubi?Ten krajobraz nam wszystko wynagradza.. Chce was przeprosić,że posty są rzadko ale raz to to,że mój internet cały czas jest w masakrycznym stanie a dwa że jest już szkoła a wraz z nią sprawdziany,kartkówki i nauka..Jeżeli chce coś w życiu osiągnąć to niestety nauka jest na pierwszym miejscu..Teraz też jestem cała podekscytowana ponieważ przyjeżdża moja babcia z dziadzią z Francji! Łiiii!! Wyjeżdżają już jutro..I jeszcze na dodatek mój pies Gabi urodziła malutkiego pieska..Jest taki słodki*.* Maleństwo śliczne..A wy macie jakieś zwierzęta ? Jakie?piszcie w komentarzach!:) Następny post już niedługo..
Chce wam podziękować,że jest was na yt już 59!<3 dziękuję wam!;*

8 komentarzy:

  1. Oo wkońcu post <3 , no i wiadomo zdjecia z naszej sesjii <33
    No wkońcu jesień nadeszła ;) No a to też oznacza że mamy fajny krajobraz do robienia nastepnych zdjęć , może na tle drzew ? ;d Szykuj się na sesje ze mną hehe :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wuja w Francji ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post i zjdęcia, ja również mam post o jesieni ^^
    ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA WIĘCEJ INFO NA MOIM BLOGU http://o-wszystkim-i-o-niczym6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post
    wpadaj :)))

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/2013/10/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥