piątek, października 18

Kompleksy


Hej miśki! Jest piątek łiii!! ;) Dobra zaczynajmy mój post,który jest o kompleksach..
Kompleksy-chyba każdy je z nas ma..Prawda? Ale czy one są naprawdę nam potrzebne czy tylko rujnują naszą psychikę.. Moim zdaniem kompleksy są nie potrzebne..Powinniśmy akceptować siebie takich jacy jesteśmy..Bo przecież NIKT nie jest idealny ! Przez te właśnie ,,kompleksy,,ludzie wpadają w choroby,problemy psychiczne i różne niepotrzebne rzeczy nam... Każdy powinien akceptować siebie..Bez względu na to jaki jest ! Każdy jest piękny i ty również... Pamiętaj to! i nie rob nic głupiego! NIGDY ! Te kompleksy rodzą się przez twoją psychikę !
Ten post jest dosyć krótki bo chciałam napisać zwięźle i na temat a nie pisać na 3 strony a wam nie będzie się chciało czytać hehe.. Następny post już niedługo! Komenstujcie!:)

6 komentarzy:

  1. #Yolo #Joł Kompleksy kompleksami ;p Ładnie piszesz kuzynka ;D Pomyśl nad książką ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) ok możemy dodać do obserwowanych a na bloga juz wchodze!:)

      Usuń
  3. Genialny blog ! :)
    Obserwujemy, jeśli tak to zacznij a ja się ODWDZIĘCZĘ ! :**
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) ale wole zebys ty mnie pierwsza zaobserwowała bo już kiedyś sie spotkalam z czyms takim i potem mnie nikt nie zaobserwowal;/

      Usuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥