piątek, października 4

Modeling-hobby




Hej kochani! Na początek chce wam powiedzieć,że postanowiłam pisać posty częściej,ponieważ mam cały czas problemy z internetem i nie wiem kiedy będziecie mnie widzieć na yt w nowych filmikach,więc chce żebyście chociaż mieli ze mną kontakt na blogu.
Więc każdy ma jakieś hobby prawda?:) Moim hobby jest modeling..Bardzo bym chciała być modelką lub ogółem robić w życiu coś co jest związane z modą. Dlaczego akurat modeling? Od małego kochałam przebierać się w różne ciuchy kiedy mama robiła mi zdjęcia.;) Od zawsze interesowałam się modą.Po prostu to moja pasja! Dużo osób się ze mnie wyśmiewa,że jest tyle osób takich jak ja,które chcą być modelkami i ,że szansa że zostane modelką jest 1 na milion...Ale inni też wspierają mnie i mówią,że na pewno nią zostane..i komu wierzyć? Czy wierzyć w siebie? Moja odpowiedź to TAK jeżeli nie wierzy sie w siebie to nic sie w życiu nie osiągnie..Wiara w siebie to podstawa do wszystkiego:) I moje pytanie do was to : czy macie jakieś hobby? jeżeli tak to jakie? ;)
To koniec postu .. Papa kochani!;**

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za cb :DD

    obserwuję i licze na rewanż :))
    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje!<33 oczywiście już ide na twoj profil i daje obserwacje!;*

      Usuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥