środa, października 2

Wyjazd do Francji♥




                                                      Hej miśki!<3

Wczoraj wieczorem wróciłam smutna z Francji.Było wspaniale,tylko zazdrościć pogody!Tam jest nadal po 20 stopni a tu 6.. Nie lubie gdy jest zimno..Niedlugo do Polski przyjezdza moja babcia i dziadzia z Francji niemoge sie doczekac! Z tego wszystkiego jak bylam we Francji zapomnialam zrobic zdjec i robilam tylko w aucie zdjecia nieba.Dzis bylismy tez cala klasa w Kaliszu w kinie.A potem po filmie mielismy czas wolny w galerii.Oczywiscie w kazdym sklepie bylam i wszystkie buty przymierzone heh..Potem chodzilismy po Kaliszu i strasznie zmarzlam.Chyba jestem chora.;c Mam tez niestety duzo nauki,poniewaz nie bylo mnie w szkole,wiec za chwile biore sie do pracy. ! Na dzisiaj to koniec postu,nastepny pojawi sie juz niedlugo czekajcie! i mam do was wielka prosbe piszcie w komentarzach wasze pomysly na nastepne posty i filmiki. i mam pytanie wolicie posty z tematyka czy ogolne? przepraszam was ze w dalszym ciagu nie ma tego filmiku na yt ale internet caly czas sie psuje,chyba nawet go zmienimy..jak tylko internet bedzie juz ok to od razu dodam..przepraszam.Pa pysie!<33;*

8 komentarzy:

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥