wtorek, listopada 12

Lucy

Hej..Dzisiejszy post poświęcam tej kochanej osóbce o imieniu Lucy (Luu). Kto to? Sławna blogerka także vlogerka.Podbija serca swoich fanów jakieś 2 lata temu..Jest to 14letnia nastolatka,która przeprowadziła się do Norwegii.Na pewno wiele z was wie kto to.. A kto nie wie lepiej wejdźcie na jej kanał i bloga,uwierzcie wasze życie na pewno się choć trochę zmieni kiedy zobaczycie Luu..Lucy odmieniła moje życie. Dzięki niej właśnie odważyłam się na założenie bloga a także kanału.Jest dla mnie wzorem do naśladowania.Zawsze była jest i będzie moją kochaną Lucy.Wiele z jej ,,fanów,, odwróciło się od niej ponieważ się zmieniła,lecz sądze,że właśnie Lucy mogła zobaczyć,że ma też tych prawdziwych fanów tych którzy zostają na dobre i na złe. Bez względu na to czy się zmieniła czy nie..Ja Lucy podziwiam taką jaką jest.Za to jak dobrze sobie radzi w nowym życiu jak szybko poradziła sobie z tym wszystkim..Sama wiem że to nie jest takie łatwe..

Tu macie link do bloga tej pani!<3 http://lucy-luucy.blogspot.com/
A tutaj do kanału na yt <3 http://www.youtube.com/channel/UCPcj_I6nYs_ldFfOJaCTSTg
Czy wy znacie Lucy? Lubicie ją? Jeśli tak za co?<3

8 komentarzy:

  1. Dla mnie Lu jest inspiracją do życia codziennego...jestem Lucynators!

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Lucynatorką <3 Uwielbiam ją po prostu za sposób bycia, że jest uparta i nie zaniedbuję bloga i fanów :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy jest świetna, oglądam jej każdy vlog i czytam jej bloga. :)

    roxy-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥