sobota, listopada 30

Mój nowy przyjaciel.

  Cześć! Poznajcie mojego nowego najlepszego przyjaciela! Jest to piesek!<3 Ma ponad 2 miesiące.Nazywa się ,,Niunia,, piesek najpierw miał trafić do mojej babci ale podbił nam szybko serca i zadecydowaliśmy że zostaje. Babcia wymyśliła imie Niunia i tak już zostało.
Jest żywa ale szybko traci energie, przytula się i śpi! Sama słodycz zresztą sami zobaczcie miała wczoraj sesje!<3
Piesek jest w sumie mój! Sama ją wychowuje i już od małego ucze ją aby była grzeczna!Mam zamiar jak dorośnie biegać z nią i ją tresować!Jest to piesek nie rasowy ale czyż nie jest słodka! ;)
Piszcie w komentarzach czy wy macie jakieś swoje zwierzęta.






klik <--wchodźcie na nowy filmik
a tu macie mojego tumblr klik
Podoba wam się mała?:)

12 komentarzy:

  1. Słodki piesek *O*
    A blog jest prześliczny ^^
    Obserwujemy??

    (napisz u mnie)




    darudarusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam psa, Bafiego, który ma już 6 lat ;) Niunia jest śliczna *-*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Niunia jest śliczna *.* zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodki psiaczek *.* Ja mam pieska Pimpka , który jest moim najlepszym przyjacielem :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/2013/11/przemyslenia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest *-* Też mam suczkę (westie) :) Chyba już nawet widziałaś Tosie. ☺

    roxy-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam,widzialam ;) pełna energi!<3 śliczna jest Tosia:)

      Usuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥