piątek, listopada 15

Moje zainteresowania.




Hej.Dzisiejszy post będzie o moich zainteresowaniach. Mam ich bardzo dużo! ♥Moim takim pierwszym zainteresowaniem jest moda.Uwielbiam tworzyć nowe style,łączyć ubrania,które do siebie nie pasują. Taka już jestem..;)♥ Moim kolejnym zainteresowaniem jest projektowanie wnętrz.Uwielbiam sama urządzać jakiś pokój lub pomagać. Po prostu lubie bawić się w taką projektantkę. ♥Kolejnym zainteresowaniem to fotografowanie.Kocham robić zdjęcia krajobrazów. Szczególnie nieba! Kiedy jest zachmurzone lub bezchmurne. Pewnie zauważyliście to bo połowa moich zdjęć to zdjęcia nieba.♥ Moim kolejnym zainteresowaniem jest pomaganie zwierzętom. Uwielbiam psy,koty,chomiki no po prostu wszystkie zwierzęta.Kiedy coś dla nich robie czuję się o wiele lepiej.♥ Kolejnym i chyba największym moim zainteresowaniem to blogowanie i vlogowanie!<3 Naprawdę uwielbiam to robić..Uwielbiam usiąść sobie i po prostu teraz i tutaj pisać do was i mogłabym to robić w nieskończoność. Tak samo kocham usiąść i mówić do was! :)♥Oczywiście uwielbiam śpiewać i tańczyć.<3 To nie wszystkie moje zainteresowania ale nie chciałam się rozpisywać..
♥Chciałam się was spytać czy podoba wam się nowy wygląd bloga? Piszcie co sądzicie w komentarzach.
♥Nowy filmik na yt będzie w niedziele!<3


11 komentarzy:

  1. Również uwielbiam modę :)
    U mnie nowa notka,zapraszam :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem jedyną dziewczyną, które nie interesuje sie modą :O

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh..;) jesteś wyjątkowa!:* a czym się interesujesz?:

      Usuń
  3. ciekawe masz zainteresowania :))
    poklikałabyś u mnie w banner choies? z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym interesować się modą, ale nie potrafię tego zrozumieć :D

    Obserwacja za obserwację?
    http://izaibeatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh..każdy jest modny..bo kazdemu podoba sie co innego i nosisz to co chcesz a wlasnie teraz modne jest noszenie tego co sie chce.;)
      ok.;*

      Usuń
  5. Świetny wpis Nathalie :)) też kocham zwierzęta i chętnie pracowałabym jako wolontariuszka. :3 oraz fotografowanie też jest jednym z moich zainteresowań. PS.
    Zrób wpis gdzie umieścisz jakieś artystyczne zdjęcia, które sama zrobiłaś. :)
    Pozdrawiam.

    roxy-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!<3 ok,bardzo dobry pomysł! zrobie taki post ale jeszcze zrobie duzo zdjec ;*

      Usuń
  6. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz jak Lu ! ;)
    Wejdz -----> marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥