sobota, listopada 23

Nowy idol



 Dzisiejszy post poświęce osobie,która mi zaimponowała i jest dla mnie kolejnym przykładem do naśladowania.Jest to dziewczyna,kobieta na pewno ją znacie! To Demi Lovato.Nie chce żebyście pomyśleli że jestem sezonowcem bo Demi słucham i oglądam od początków jej kariery..Dlaczego mi imponuje? Ponieważ pokazuje jak trzeba żyć piosenkami..Jak się w nie wczuwać.Imponuje mi ponieważ poradziła sobie w trudnej sytuacji i uradowała dużo nastolatek jedną ze swoich piosenek..Jest po prostu sobą.Nie robi z siebie gwiazdy wręcz przeciwnie pokazuje że jest normalną osobą taką jak każdy z nas.Kiedy jej słucham umiem się wczuć w tekst i rozumiem jej przekaz.Demi mi po prostu imponuje za to jaka jest!<3

A wy lubicie i słuchacie Demi?



6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Demi :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Demi jest fajna i ładna. Zapraszam na mojego bloga ;)
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com
    jak ci się spodoba to zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś .!
    popieram twoje zdanie o Demi , bo miała dużo swoich problemów a pomagała innym dziewczynom z ich problemami <3
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥