sobota, listopada 9

Samotność.

Każdy z nas kiedyś był lub jest samotny... Samotność..Powiedz nieraz naprawdę są takie momenty w których my sami chcemy być sami..Zostać samemu,zamknąć się ze swoimi myślami i nic nie robić tylko siedzieć..Myślę że samotność jest dobra bo nieraz nic i nikt nam nie pomoże po prostu lepiej zostać samemu..
              Moim zdaniem samotność jest nam potrzebna..


Z samotnością można sobie poradzić..Można o niej zapomnieć np ja:
-włączam jaki kolwiek film (komedie romantyczne,parodie)
-oglądam moje ulubione youtuberki
-przeglądam różne strony internetowe
-czytam moje ulubione blogi



To koniec postu! był krótki dlatego że jest on spontaniczny i nie zapowiedziany.. Nowy filmik na yt! Klik
Piszcie w komentarzach jak wy sobie radzicie z samotnością ! ;**


4 komentarze:

  1. Świetny wpis ! :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz jestem samotna :c

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz myśleć jak najlepiej i nie poddawać się! trzymam za ciebie kciuki!;*

      Usuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥