niedziela, listopada 10

Ubrania,outfity jesienne.

Hej.W dzisiejszym poście pokażę wam 1 outfit i kilka ubrań a także akcesoria,które chciałabym zakupić na jesień i zimę ;)

1,2,3-kurtka jesienna

4.outfit jesienny:
-kozaki(botki)
-leginsy
-sweterek jesienno-zimowy
-torebka na ramie
-szal

                                                                    5.Naszyjnik
                                                                6.Buty jesienne
                                                               7.Naszyjnik(aparat)


8.Sweterek .
To koniec postu!mam nadzieję,że ubrania wam się podobały!Piszcie w komentarzach!

8 komentarzy:

  1. Ta druga kurtka, mam taką samą. :))

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy ! :)
    U mnie już jest nowa notka, zapraszam :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te buty ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podobają kurtki i ostatni sweterek. :)

    roxy-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo! są boskie a sweterek szkoda gadać! choruje na niego !!<33

      Usuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥