wtorek, grudnia 24

Merry Christmas ❄

♥No to nadszedł ten moment na,który wiele z nas długo czekało! A szczególnie ja...ŚWIĘTA! Tyle że jestem bardzo rozczarowana ponieważ co roku ja ,,świętowałam,, i ,,czułam,, te święta najbardziej..lecz w tym roku jest odwrotnie..Myślałam że z czasem będę czuć te święta coraz bardziej ale nie...Dziś jest Wigilia a ja czuje sie jakby to był zwyczajny weekend..Najchętniej ubrałabym się w leginsy,bluze,grube skarpety i lezala z laptopem..Myślę że nie czuje tych świąt przez to że co roku świętowałam razem z śniegiem a teraz....Nie ma śladu co prawda nie przepadam za śniegiem i chyba w moim przypadku powinnam się cieszyć,ale brakuję mi tego białego pyłku...Dodawał takiej świątecznej atmosfery...Mi święta kojarzą się z choinką,prezentami,miłą atmosferą ale przede wszystkim śniegiem...Dlatego nie czuje tych świąt...

♥Przepraszam że nie ma zdjęć z aparatu bo bardzo chciałam aby były ale dziś wstałam i od rana pomagałam mamie sprzątać..Dopiero skończyłyśmy i po prostu nie miałam czasu..Teraz piszę szybko posta bo mi bardzo zależało i już idę się szykować.;cc
♥A wy czujecie święta?
                                                           
Wesołych Świąt Kochani!
 

2 komentarze:

  1. No ja nie zabardzo :< przez pogode :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko sie skończyly ;c
    Szczęsliwego Nowego Roku :*

    pamietnik-veronic.blogspot.com --- jeśli możesz zaobserwuj,bardzo mi zależy :*

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥