sobota, grudnia 21

Moje zdjęcia.

Cześć.Prosiliście mnie abym kiedyś dodała posta gdzie umieszcze swoje dzieła ( zdjęcia) więc postanowiłam że dziś taki zrobie.Muszę wam się pochwalić że dostałam od rodziców moją kochaną lustrzankę.I umieszcze tutaj  tylko pare zdjęć z nowego aparatu..Powiem wam że kocham moją lustrzanke!<3 Ale oczywiście chciałam wam nakręcić dużo filmików lecz  komputer mi się zepsuł..Dlatego nie mam jak przerabiać filmików i dodawać posty..Teraz piszę do was z brata komputera,ale brat nie ma programu do przerabiania filmów więc do czasu naprawy komputera niestety nie będzie filmików ale będą posty! A już mam dla was nowy filmik!:) Zapraszam do oglądania zdjęć nowym aparatem!:) 











3 komentarze:

  1. super zdjecia. (:

    roxy-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcia :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są śliczne, a szczególnie skarpetki przeurocze ;D
    Zazdroszczę lustrzanki.

    Zapraszam jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj *.*
    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥