wtorek, grudnia 31

Rok 2013

Hej kochani więc dziś mam dla was kilka pytań odnośnie 2013 roku.Zaczynajmy !:)
Co najlepszego spotkało Cię w roku 2013 ?
Myślę,że założenie bloga i kanału :)

Największy sukces osiągnięty w tym roku?
Zdobycie 92 subskrybcji i 40 obserwatorów :)

Co najbardziej się w tobie zmieniło ?
Myślę,że charakter..Dużo myślałam i zmieniłam sie:) Nie przejmuje się byle czym i po prostu jestem sobą :)

Najlepsza rzecz jaką udało Ci się kupić w tym roku ?Lustrzankę!<3

Co najlepszego przytrafiło Ci się w blogowaniu?Myślę,że to że pojawia się coraz więcej komentarzy i obserwatorów.

Czy twoim zdaniem rok 2013 był szczęśliwym rokiem?
Myślę,że tak!:)

Czy żałujesz jakiś decyzji podjętych w tym roku?
Jakiś tam tak,ale nie da się cofnąć czasu a każdy popełnia błędy.


Wszystkiego najlepszego i szczęśliwego Nowego Roku!:* Jak spędzacie Sylwestra ?

5 komentarzy:

  1. Zapraszam na nowy wpis a jak zaobserwujes to bende bardzo szczesliwa ja juz cie obserwuje + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś prześliczna!
    Obserwuje♥

    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna <3

    Już mamy 2014 roku, więc życzę Ci wszystkiego najlepszego, dużo radości, spełnienia najskrytszych marzeń, wielkich sukcesów w blogowaniu i wszystkiego co sobie zapragniesz.
    _______________________-
    Mam cel:
    1300 obserwatorów do końca miesiąca. Pomożesz? Odwdzięczę się.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥