niedziela, stycznia 26

Brrrrr.....Winter...


                          W tym tygodniu pogoda sama nam pokazała jaka to piękna jest zima -,-
                                       U nas jest już po -13, -15 , dziś miałam jasełka w
                                                                 kościele..
                                     Chyba nigdy nie było mi tak potwornie zimno!
        Pogoda się coraz bardziej popisuje...Na dworze mam lodowisko..Czuje się jak na Antarktydzie...Teraz przypomina mi się jak bardzo nie lubie zimy!! Najchętniej zostałabym w domu, w łóżku,z gorącą herbatą
                lecz niestety szkoła wzywa...Ale na szczęście został mi tylko ten tydzień i FERIE!!
                                                    Nawet nie wiecie jak się cieszę!
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

                      Mogliście zauważyć
że zmienił mi się wygląd bloga lecz cały czas nad nim pracuje...
                        Chciałabym mieć taki desing jak Lucy,Binga,Szczurek i mam nadzieję że z
                                                    czasem sobie taki zrobie...
                             Macie jakieś sposoby na spędzanie czasu w zime?
                                                Czy podoba wam się mój blog?
                      Wolicie aby posty były ogólne o moim dniu czy o jakiś tematykach?
                       Czy wiecie może jak oddzielić posty od gadżetów to bardzo ważne?!
    

5 komentarzy:

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥