wtorek, stycznia 21

♥Ice♥


Hej kochani..Czy u was też na podwórku jest lodowisko? Bo u mnie tak...Od wczoraj jest zamknięta szkoła przez złe warunki w pogodzie...Ale akurat z tego się ciesze :) Wczoraj prawie cały dzień nie było prądu...Masakra..Wyobraźcie sobie..Kompletnie nic nie mogliśmy robić...Tylko ciemność i atmosfera od kilku świeczek...Dziś dopiero włączyli prąd o 11.00 ... Miałam mieć jutro ciężki sprawdzian lecz okazało się że jutro też nie ma szkoły...

Dziś miałam leniwy dzień...Czyli pół dnia w piżamce i szlafroczku ale powiedzcie chyba każdy z was kocha chodzić cały dzień w piżamce?Przed chwilą czytałam książkę ,,Ostatnia Piosenka,, którą polecam!Wspaniała książka! Opowiada o zbuntowanej nastolatce która wyjeżdża na wakacje do ojca nad morze na początku nie jest zachwycona wręcz zła na matke że musi tam wyjeżdżać lecz na miejscu poznaje i zakochuje się w niezwykłym chłopaku..

Jakieś 2 tygodnie byłam na sesji w której to ja byłam fotografem na górze jest jedno zdjęcie z sesji chciałam dodać je wszystkie lecz niestety nie mogę ze względu na mój internet...;/

Na dziś to już koniec posta..Mam nadzieję że wam się podobał!:) Proszę jeżeli podoba wam się mój blog zostawcie po sobie obserwacje!!To dla mnie bardzo ważne :)

Czy chcecie post o moich ulubionych filmach lub książkach? Piszcie w komentarzach..;*


2 komentarze:

  1. Oglądałam końcówkę filmu "Ostatnia piosenka" i rzeczywiście cudny ♥ Książka pewnie jeszcze lepsza ;)
    Obsrwuje i licze na rewanż ♥
    http://aleex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! dużo lepsza jest więcej rzeczy napisane!<3 dziekuje bardzo i pewnie :)

      Usuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥