poniedziałek, stycznia 27

My day with IKEA .


 Witajcie dziś napiszę wam o moim dniu w IKEI...W sobote z rodzicami wybrałam się do IKEI...Do
Poznania...Uwierzcie jeżeli tam nie byliście warto pojechać! Jeżeli ktoś z was chce sobie urządzić pokój do polecam wam ten sklep...Jest tyle rzeczy do wyboru...A ceny aż kuszą ! Dziś chcę wam pokazać pudełeczka (nie wiem jak to nazwać) ktore właśnie zakupiłam w IKEI! kosztowały zaledwie 29 zł wszystkie 3 :) Są to pudełka ktore zaczepia się na ściane..Można w nich włożyć cokolwiek chcecie..Przydaje się do przyborów szkolnych takich jak markery,linijki,długopisy itp..


 Jutro mam ciężki sprawdzian z Angielskiego więc zakuwam..Macie jeszcze tu parę moich zdjęć...
bo nie ma to jak głupie miny z mamą<3
♥Piszcie mi w komentarzu czy wy byliście w IKEI? i czy polecacie ten sklep?
♥Jakie chcecie następne posty? o czym?

7 komentarzy:

  1. ikea jest cudowna <3 sama niedługo bęe musiała sie tam udać , żeby umeblować nowy pokoik ^^ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ikea to bardzo fajny sklep, ale mało tam kupiłam.
    Fajne zdjęcia. (zwłaszcza to z mamą - ślicznotki :*)

    roxy-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś pojechać. :P
    Fajne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ikee ale mam bardzo daleko i nie często tam jeżdżę. :c Zapraszam do mnie http://wybychowadama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥