wtorek, stycznia 7

You Can Dance!

Dziś kolejny raz przekonałam się że wystarczy wierzyć w siebie aby dokonać tego na czym nam bardzo zależy.Dziś odbył się u nas w szkole konkurs...Coś w stylu You Can Dance polegał na tym że wystąpiły klasy od 4-3 gim. Z każdej klasy musiała wystąpić jakaś grupa.Dziś mogły zostać tylko 3 grupy czyli w sumie 3 klasy..Do wygrania jest darmowa wycieczka! :) I zakwalifikowaliśmy się do tej 3 moja cała klasa!Nie mogę w to uwierzyć.Po prostu nigdy nie było tak że udało nam sie cos wygrać znaczy jeszcze nic nie wygralismy...To dopiero okaże się niedługo kto z tej 3 dostanie darmowa wycieczke i wygra..Wiecie myślę,że udało nam się ponieważ dziś nie przejmowaliśmy się..A szczególnie ja ..Zawsze byłam kłębkiem nerwów a dziś powiedziałam że po prostu wyluzuje sie i UWIERZE W SIEBIE! I udało się...Nie zapomne tego momentu kiedy pani wykrzyczała już 2 grupy i została jedna...6 KLASA!!<3

♥Dziś chciałam poruszyć ten temat iż trzeba tylko wierzyć w siebie i wyluzować się aby naprawdę poszło dobrze!


7 komentarzy:

  1. Ja kocham taniec <3

    U mnie nowa notka,zapraszam :)
    http://diamonds-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!!

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje :)
    ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA
    http://alicji-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twój blog i Ciebie więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała! :( :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥