czwartek, lutego 13

Bądź sobą!


 Hej kochani..Dziś chciałabym was nakłonić do tego abyście zawsze byli sobą! Na pewno kiedyś chociaż raz mieliście taką sytuacje że poznaliście osobę o zupełnie innym charakterze jak wy i aby jej się przypodobać nie byliście sobą...Też miałam mnóstwo takich sytuacji..Kiedy inna osoba manipulowała mną lub mnie zmieniała...Zawsze zmieniała mnie na złe...Bo uwierzcie mi jeżeli mieliście takie sytuacje to sami dobrze wiecie,że nie jest to dobre..Bo przecież zawsze powinniśmy być sobą! Jeżeli są ludzie którzy nie akceptują was takimi jakimi jesteście to po prostu nie są was warci...Nigdy ale to nigdy się nie zmieniajcie! Każdy z was jest wyjątkowy i to jest ważne!Każdy jest inny! Więc nie zmieniajcie się przez innego człowieka,który was nie docenia!


Mogliście zauważyć że coraz częściej znika grzywka...Ponieważ już sama nie wiem..Raz podobam sie sobie bez grzywki a raz z grzywką...Grzywka mi bardzo przeszkadza..Kiedy się nie układa,wchodzi mi w oczy..Na prawdę przeszkadza mi..A kiedy jej nie mam jest mi dużo wygodniej..Lecz dużo osób śmieje się ze mnie gdy nie mam grzywki..Wiem..Sama przed sekundą pisałam że trzeba być sobą,ale nikt nie chce aby inni go krytykowali..A wy co sądzicie? Zapuszczać włosy czy mieć grzywke?

Jeżeli macie choć sekunde to zapraszam na mojego tumblr! klik Będę bardzo wdzięczna za każdą waszą obserwacje! Jeżeli wy też macie tumblr piszcie w komentarzach chętnie wejde!;*

15 komentarzy:

  1. Z kąd masz koszulę? Bardzo mi się spodobała :) zapraszam do mnie http://zuzaandkarola.blogspot.com/ - mam nadzieję ze zostaniesz w nim na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie patrze na to co inni mowia...
    jezeli jest mi wygodnie w wariancie A to nosze wariant A a nie B tylko dlatego ze inni nosza wariant B i boja sie go zmienic.....

    Jezli nie chcesz nosic grzywki nie nos...
    Ja uwazam ze jest ci ładnie a nawet bardzo ładnei bez grzywki tylko nie gdy masz te kawałki grzywki po bokach.....

    PS. jezeli komus sie nie podobasz to nie jest cie wart!
    jestes swietna osoba i bardzo ładna a kazdy negatywny komentarz wyniki z zazdrosci i załosnosci tej osoby....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju szkoda że nie wiem kto to napisał bo nawet nie wiesz jak bardzo się ciesze :) Dziekuje ;** To dla mnie bardzo ważne to co napisałaś/łeś :)

      Usuń
  3. Miałam przypadki, gdy ludzie mną manipulowali, wykorzystywali, ale teraz już im nie ulegam jestem stuprocentową sobą!

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! :)

    http://l0vetight.blogspot.com/ \ zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, blog jest naprawdę bardzo dobry! :)
    _________________________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świat byłby nudny gdyby wszyscy kogoś udawali ;))

    ♥MÓJ BLOG - KLIK:)♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)

    http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek <3
    Jezeli spodoba ci się moj blog to Wpadnij :)
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥