niedziela, lutego 9

Jeszcze tylko tydzień..

 
Zdjęcia wykonała Gabrysia Klimek
Niestety...Został mi już tylko tydzień ferii...Na prawde ten pierwszy tydzień minął mi bardzo szybko..Była u mnie Gabi właśnie przed chwilą ją odwieźliśmy do domu...Ten tydzień był naprawdę udany! Spędziłam go troche w ruchu...Musiałam wstawać wcześnie,ponieważ chodziłyśmy z Gabrysią na tenis. I było cudnie...Pierwszy raz trzymałam rakiete w ręce a już nawet umiem grać..Poza tym Gabrysia też robiła mi dwie sesje i nakręciłyśmy trzy filmiki..Dwa już są na kanale! Serdecznie do nich zapraszam..

Jest to filmik pod tytułem ,,Kto?,,

A tu mamy filmik ,,Chubby Bunny,,

Zachęcam do obejrzenia filmików i subskrybowania kanału!

Mogliście również zauważyć iż mam nowy desing! Powiem wam jestem mega zadowolona!<3
Autor desingu jest po prawo! Polecam wam tą dziewczyne! Robi śliczne desingi dokładnie takie jakie chcecie!
♥ Jaki chcecie następny post?
♥Zapraszam do obserwowania bloga!

3 komentarze:

  1. Fajne filmiki :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ferie zaczynam dopiero 17 lutego! :)

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥