sobota, lutego 1

Moje blogowe porady!

 Hej kochani,dziś mam dla was moje blogowe porady,zacznijmy!

1. Posty muszą pojawiać się regularnie.

2. Jeżeli chcecie przyciągnąć na swój blog dużo osob piszcie u nich w komentarzach co sądzicie o ich poscie i wgl a nie ,,super post zapraszam do siebie,, to odstrasza..

3.Wyłączcie obcje modyfikowania obrazkowego..poniewaz kiedy na przyklad bardzo mi sie podoba czyjś post i chce go skomentować a kiedy wchodze i jest ten obrazek i wpisuje go zle to od razu wychodze i sie denerwuje..

4. Dobre zdjęcia! Dobre zdjęcia to podstawa! Kiedy widze zdjecia tak slabej jakosci ze masakra to mnie to odraza.. wiem nie kazdy z was ma lustrzanke i wgl ale na prawde wystarczy jakakolwiek cyfrowka lub telefon..Trzeba tylko umiejetnie robic zdjecia!

5. Desing ! Dla mnie desingi są bardzo ważne..Tak naprawde kiedy wchodze na jakikolwiek blog od razu patrze na desing.. Nie kazdy ma dar do robienia sobie ładnych desingow np. ja ale wystarczy poczytac,popatrzec i uda sie zrobic ladny desing !

6. Desing powinien być w miare jasny!

                                         Serdecznie zapraszam na mojego tumblra !klik
                                             A wy jakie macie rady blogowe?

2 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia Ci wyszły :) http://myworld-julie.blogspot.com/2014/02/hej-wracam-dzis-i-jestem-pod-wrazeniem.html zapraszam na ten post zostałaś nominowana do LBA !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA! WIĘCEJ NA MOIM BLOGU: http://majaandmajaa.blogspot.com/2014/02/gdy-wczoraj-weszam-na-bloga-spotkaa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥