środa, marca 12

Doceń to co masz!

Witam was, dziś przychodzę do was z postem tematycznym! A mianowicie ,,doceń to co masz,, . Więc tak wiele z was tak naprawdę każdy z was komuś czegoś zazdrości.. I mówi ,,jeju jak ona/on ma fajnie a ja tak nie mam,, ale czasem pomyślcie co wy macie! Macie dom , jedzenie , ciuchy.. Czasem macie problem w co się ubrać bo macie aż tak dużo ciuchów a inni mają problem że nie mają się w co ubrać bo nie mają w ogóle ubrań.. Kiedyś jeszcze do niedawna też taka byłam.. Tylko widziałam to czego nie mam i mówiłam jak ja to mam źle , a nie patrzałam na to co mam ... Mam rodziców , przyjaciół , dom itp .. Zróbcie tak że nie myślcie o tym czego nie macie tylko o tym co macie!
 Pomyślcie że inni marzą o tym żeby mieć 1/4 tego co wy macie na co dzień i co wydaje wam się zwyczajne innym wydaje się nieznane ..

Podobał wam się dzisiejszy post? Czy wy spotkaliście sie z sytuacją kiedy ktoś nie doceniał tego co ma?
Jeżeli tak piszcie w komentarzach!:)

6 komentarzy:

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥