poniedziałek, marca 17

Kokardki - nowym ulubieńcem.

Moim nowym ulubieńcem są kokardki ! Na kokardki polowałam już bardzo dawno i nareszcie je zdobyłam, w rossmanie były dwie za jedyne 7 zł. Myślę, że nie były drogie !
Kokardki szybko mi przypasowały, ponieważ wyglądają ślicznie do każdej fryzury :
-koka
-kucyka
-rozpuszczonych
Dosłownie do każdej.. Jest wygodna, można jej użyć jako spinka. Myślę, że kokardki są w sam raz dla mnie ponieważ są bardzo dziewczęce i są piękne.



Jak widzicie kokardki wyglądają moim zdaniem ślicznie , są pomarańczowe w turkusowe kropki! Mi           bardzo przypadły do gustu i osobiście bardzo je lubie!
                                                   A wam podobają się kokardki ?

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :)
    Kolory są jasne i miłe.
    Też wpinam czasem kokardkę do włosów najbardziej podobają mi się z kokiem:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://justagame0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Także uwielbiam kokardki, tak jak napisałaś są one dziewczęce. Ja lubię także czasami wpiąć we włosy wstążkę ;)
    http://sweet-dol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. MI też się bardzo podobają ja kupiłam jedna za 3 zł. tylko że w paski:** hah
    Pozdro.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Także kokardki bardzo mi się podobają, jednak nigdy nie mogę zabrać się za zakup haha

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh też tak miałam ale potem jeszcze bardziej mi sie podobaly i wreszcie kupiłam :)

      Usuń
  5. Śliczny design *-*
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. omomomoomo *.* mi się bardzo podobają kokardki - sama miałam parę ale mi się gdzieś zapodziały :((
    Ładne zdjęcia / Pozdrawiam Miki

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥