czwartek, marca 13

Tumblr

Hej kochani!<3 Dziś chcę napisać o tumblr.. Na początku myślałam chyba jak każdy że to zwykła strona, a już po paru dniach zmieniłam zdanie..Tumblr mnie wciągnęło, jak wir.. Kiedy zaczynam reblogować zdjęcia nie mogę przestać ! Mój tumblr jest dla mnie jak pamiętnik ! Umieszczam tam modowe zdjęcia i jest tam mój cały styl! To jaka jestem naprawdę !
Tumblr jest też dobry dla osób którzy nie umieją rozmawiać z innymi a muszą się wyżalić .. Wtedy warto wejść na takie tumblr jak klik klik . Kiedy mam jakiś problem lub mam doła wchodzę na te 2 tumblr i od razu jest mi lepiej!
Jeżeli chcę zaczerpać inspiracji też wchodzę na tumblr modowe lub na swojego! <3
Tumblr jest dla mnie czymś wyjątkowym, czymś więcej niż zwykła strona! Czymś magicznym!
             Zapraszam was serdecznie na mojego tumblr! Zdjęcia wyżej są z mojego tumblr! ♥♥♥
                                                Zapraszam do obserwacji tumblr!
      Jeżeli wy macie tumblr dawajcie go w komentarzach i napiszcie mi czym dla was jest tumblr!<3

12 komentarzy:

  1. dziewczynkazmarzeniami.tumblr.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, ale jakoś nie mam czasu, więc go usunęłam. :/
    http://alterperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam tumblra ;)

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci go ! <3 załóż sobie jeżeli nieraz ci się nudzi :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny design bloga ;)
    Wszystko estetycznie napisane, będę wpadać częściej!
    http://beaauty-fashioon.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. darkrainbowstuff.tumblr.comBlackRainbow89 z checią zaobserwuje :3

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥