środa, kwietnia 2

loose week..

 Hej kochani... Przepraszam że nie było tak dawno notki, ale byłam chora... I ten cały tydzień jeszcze spędze w domu...
Dziś będzie post bardziej o moim tygodniu..
Więc już jest to za mną...Test! Test 6 klasisty..
Przeżywałam go, uczyłam sie,
i okazało się
że było warto!
Test poszedł mi świetnie !
Chociaż pisałam go z gorączką, dałam radę!


Dziś postanowiłam nagrać filmik a także zrobić zdjęcia!
Lecz nie mnie...Rzeczom na mojej komodzie.
Ciesze się, że gorączka mi minęła, ponieważ uwierzcie nie cierpie tego uczucia ..
Kiedy czujesz się słaba..
Gardło nadal boli..
Chociaż był plus iż mogłam poleżeć w łóżku i wypić gorącą herbatkę !
A wy jak spędziliście tydzień?
Podoba wam się filmik i zdjęcia?

10 komentarzy:

  1. No to fajnie, że test dobrze ci poszedł ! :) Ja za 3 tygodnie będę pisać egz. 3-gimnazjalisty i się trochę boję :c
    Ale myślę, że wszystko będzie git :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz właśnie ja zawsze na próbnych sie stresowałam i nie wyrabiałam sie z czasem, a teraz na tym prawdziwym powiedzialam sobie ze ide na luzie i nie stresuje sie i wyrobilam sie przed czasem wszystko robilam na spokojnie ! :) wiec nie stresuj sie bo bedzie gorzej! :*

      Usuń
  2. ładny ten świecznik, lampion nei wiem co to, ale mi się podba ;) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że udał Ci się test :)

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że test poszedł ci świetnie :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjncia , swietny blog jak ty to robisz + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥