czwartek, kwietnia 17

Pyszne śniadanie


 Hejka kochani ♥ Dziś mam nareszcie wolne! Nawet nie wiecie jak potrzebowałam tych wolnych dni od
szkoły..Kiedy można spać do której chcesz i leniuchować cały dzień..Dziś z tej okazji iż mam wolne i mogłam zjeść dobre i zdrowe śniadanko przygotowałam sobie sałatkę owocową na śniadanko !
Była pyszna!
Składniki jakie są w sałatce to:
-jabłko
-banan
-jogurt truskawkowy

 

Niewiarygodne jest to, że można zrobić tak pyszne śniadanie z tak małej ilości składników ♥
Jeżeli czasem nie wiecie co zjeść rano to polecam wam ! ♥
Przygotowałam dla was także filmik w, którym właśnie na śniadanko mam tą oto sałatkę .
Zapraszam do lajkowania i komentowania filmiku <3 A jezeli jestescie nowi to zapraszam do subskrypcji kanału ♥
A wy jakie mieliście dzisiaj śniadanie?
Lubicie sałatkę owocową ?

8 komentarzy:

  1. Super bloog a zdjęcia jeszcze lepsze. Obserwuje i zapraszam do mnie . Liczę na rewanż.
    http://zyciepewnegotrzynastolatkahapinees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam <3 Narobiłaś mi smaka na takie jedzonko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhe <33 wiesz szczerze mowiac nie zajmuje to dużo czasu :) tylko myjesz owoce i kroisz...♥

      Usuń
  3. Świetny blog :) Obserwuję i liczę na rewanż ;) będę wpadać częściej ;)
    Zapraszam do mnie : http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie takie zdrowe ... przeczytaj skład tego jogurtu ;) zdrowe by było jakbyś zamieniła kolorowy jogurt na biały naturalny.
    liamofficial.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję Cię do LBA http://paulaa-justme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥