czwartek, kwietnia 10

Recenzja- pomadek baby lips

Hej kochani..Dziś przychodzę do was z recenzją pomadek baby lips...Na pewno kojarzycie te pomadki, ponieważ są one ostatnio dość popularne... I jeżeli zastanawiacie się czy warto je kupić to dziś pomogę wam ułatwić waszą decyzję..
Ja mam zakupione 3 pomadki..Jedną bezbarwną chroniącą usta i dwie kolorowe...
 Pierwszą pomadką jest to pomadka bezbarwna ja sobie akurat zakupiłam tą , nazywa się HYDRATE..
Nawilża usta i je leczy, aby nie były suche...U mnie się sprawdza i jest ona bardzo dobra!

 Kolejną pomadką baby lips jest to CHERRY ME i jest ona o kolorze lekko czerwonym..Bardzo podoba mi się jej kolor,także nawilża usta i dodaje przy tym świetny kolor. I muszę powiedzieć, że ma piękny zapach wiśni !
 Ostatnią pomadką jest pomadka PINK PUNCH o kolorze różowym..I szczerze mówiąc nie cierpie jej..Ma brzydki kolor..Taki róż barbie .. Nie rozprowadza się w niektórych miejscach..Zostawia nieładne grudki..
Moim zdaniem jest ona najgorszą pomadką baby lips!

Ogółem pomadki baby lips sprawdzają się i bardzo je lubie! Najbardziej z nich lubie CHERRY ME ♥
Jest ona wspaniała! Nie polecam wam osobiście PINK PUNCH..
W skali od 1-10 oceniam te pomadki na 7
Mam nadzieje że recenzja wam się spodobała !
A wy napiszcie mi co sądzicie o tych pomadkach w komentarzu!
.....
Mam do was wielką prośbę! Moja bardzo dobra koleżanka startuje w konkursie , wygraną jest spotkanie z jej ukochanym zespołem..
Dla was to pare minut a dla niej spełnienie marzeń, dlatego prosze was kochani, zagłosujcie na nią!
Wystarczy tylko po prawo wpisać swój e-mail !♥ Klik i głosuje ♥

Mam nadzieję,że post wam się podobał !

12 komentarzy:

  1. No te pomadki są co 2 blog :)
    .
    Mam prośbę jeśli masz chwilkę i dobre serduszko poklikałabyś w baner i w linki w moim poście staram się o współpracę z firmą sheinside. Jest to dla mnie bardzo ważne :) http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh poniewaz sa dosc popularne w tym czasie.. :)

      Usuń
  2. Hej w jakim sklepie lub drogerii można dostać te pomadki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za recenzję :) Teraz wiem że należy jednak się skusić na te pomadki :P
    zapraszam do mnie :* :
    http://ki-ka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam kupić te pomadki, ale gdy zobaczyła moją pełną szufladę Carmex'ów, lip smacker'ów to zdecydowałam że najpierw zużyję te co mam :)

    Obserwuję ! :)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh...Masz racje!:)
      Dziekuje bardzo ♥

      Usuń
  5. Ja kupiłam nie dawno pomadkę Baby Lips Pink Punch, moim zdaniem, ona całkiem wygląda na osobach o ciemnej karnacji, oglądałam kiedyś vlog jednej dziewczyny która pochodzi z Włoch, na jej ustach wyglądało ładnie.
    Zapraszam do mnie:
    http://majaa-majaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak..:) ja jestem dosyć blada ..;/ poza tym ja mam zazwyczaj bardzo suche usta dlatego moze na mnie tak nieładnie wyglada ;) nie wiem jak na innych ustach ;*

      Usuń
  6. Baby Lips to zdecydowanie najlepsze pomadki jakie kiedykolwiek miałam okazję testować :) Mam na razie 2, ale myślę, że moja kolekcja się powiększy ;) Bardzo fajnie to opisałaś !

    Zapraszam do siebie, skomentujesz najnowszy post ? Obserwacje mile widziane ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥