poniedziałek, maja 12

Fałszywość...

Kochani..Na początku przepraszam...Nie było mnie dłuższy czas niż myślałam...Ale niestety nie miałam czasu napisać posta. Poza tym nie miałam nowych zdjęć...Ale teraz mam statyw więc zdjęcia będą częściej i będą myślę, że jeszcze lepsze :)

Dziś wreszcie post tematyczny!     
Mianowicie fałszywość.....

Myślę, że fałszywość ogarnęła dziś cały świat...Między innymi najczęściej spotykamy się z fałszywością u naszych przyjaciół...Trudno i bardzo rzadko spotkać prawdziwego przyjaciela...Czasem kiedy dowiadujemy się, że nasz przyjaciel właśnie okazał się fałszywy,że osoba, którą znało się od zawsze staje sie nam całkiem   obca,staje się kimś kogo nie znamy ugina się pod nami podłoga...Nie możemy w to uwierzyć...Lecz tak jest..



                 Fałszywość jest w szkole...Często spotykacie się z tym, że ludzie nas obgadują....
                                Ale na pewno też wy kogoś, także obgadywaliście...
Myślę, że często żałowaliście tego, że powiedzieliście o 2 słowa za dużo, dlatego powinniśmy pomyśleć i przemyśleć to czy na pewno chcemy komuś sprawić przykrość obgadując go...

Dlatego moim zdaniem powinniści przemyśleć to co chcemy za chwile powiedziec!

Podobał wam się post?
Czy wy spotkaliście się z fałszywością
Piszcie w komentarzu i obserwujcie mojego bloga ♥



11 komentarzy:

  1. Ja bardzo często spotykam się z fałszywością, ale nie u mojej przyjaciółki :) Jej mogę ufać ;>
    Świetny temat poruszyłaś :)

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo często się spotykam z ludźmi którzy są fałszywi. I było tak z moją przyjaźnią.
    Temat super. Oby więcej.

    I świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy temat na posta... niestety fałszywi ludzie istnieją.
    podoba mi się twój wygląd bloga.

    http://moniaablog.blogspot.com/
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh fałszywość jest wszędzie i zawsze będzie. Takie obgadywanie to norma, zwykła forma zazdrości. Niestety ja mieszkając za granicą, z obgadywaniem spotykam się codziennie. Tutaj zamiast Polacy być w grupie jako grupa imigrantów, najczęściej się obgadują i zazdroszczą sobie nawzajem =,= Ale nic nie możemy z tym zrobić :c
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga: www.ayokochan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie...niestety, ale tak juz jest ;c
      oczywiscie wpadne!:*

      Usuń
  5. dobry temat na posta - zgadzam się totalnie:)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety od tego nie uciekniemy


    ps. a u mnie? DOLARY do wygrania i wydania na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥