piątek, maja 2

My day

Kochani dziś przychodzę do was znów z opowieścią o moim dniu..
Chciałam zrobić tematyczny post, lecz szczerze mówiąc nie mogłam się do niego zabrać..
Nie wiedziałam jak zacząć, co napisac...
Więc tak..Dziś obudziłam się w dobrym humorze..
Postanowiłam że ogarnę się i zrobie zdjęcia na bloga!



Powiem wam, że jestem bardzo zadowolona ze zdjęć!
Sprawiało mi to wielką przyjemność i miałam też z tego dobrą zabawę !


Na szczęście mam wolne! Bardzo się cieszę, ponieważ mam teraz ciężki okres w szkole..Mamy co dzień nowe sprawdziany..
Liczyłam na to że będzie jeszcze długo słoneczko za oknem lecz dziś pogoda nam nie dopisywała..
Za oknem jest szaro i mokro po porannym deszczu..
Więc zdjęcia musiałam robić w domu...

Starałam się, aby zdjęcia różniły od dawnych...
          I myślę, że udało mi się ...










Postanowiłam też, że będę dodawać filmiki raz w tygodniu a posty będą pojawiać się raz lub dwa razy w tygodniu..
Prowadzę także notes w, którym będę zapisywać pomysły na posty i   filmiki.

Zapraszam was także na mój nowy filmik gdzie możecie mnie bardziej poznać!
Zapraszam do lajkowania i komentowania ! :*
A także subskrybowania kanału! .
                                                                                                              .
                                                                                                                 .


A wam podobają się zdjęcia?
Co dziś robiliście?
Podoba wam się filmik?

8 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj byłam na wycieczce rowerowej.
    Piękne zdjęcia! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ty jesteś śliczna i wspaniałe zdjęcia. Ja dzisiaj dzień spędzam w domu.
    http://sweet-dol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia oraz filmik(zwłaszcza końcówka) - świetne :))

    roxy-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥