wtorek, maja 20

Outfit


Hej
Dziś przychodzę do was z postem w, którym przedstawie wam mój outfit!
Więc myślę, że jest to bardziej outfit ,,na luzie,,   
Bardzo mi się podoba..
Oddaje mój styl...
Bluzka jest taka o której dawno marzyłam..Jest krótsza i luźna..
A na dodatek ma z tyłu zameczek!


Mam też na sobie spodnie rurki..
Są to jedne z moich ulubionych spodni,ponieważ z moją figurą trudno znaleść na mnie obcisle spodnie..
Te są bardzo wygodne i bardzo ładnie leżą ..


W szkole zaczyna się poprawianie i nowe sprawdziany...
Co wiąże się z blisko nadchodzącymi wakacjami!
Szczerze mówiąc nie mogę się ich doczekać!
Momentu kiedy można już odpocząć od tych niekończących się prac domowych i sprawdzianów...

Obiecałam że filmiki będą pojawiać się regularnie i mam także dla was nowy filmik!
Zapraszam do lajkowania i komentowania!:*

A wam podobał się outfit ?

5 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się spodnie!

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. popracuj nad notatkami bo trochę głupią brzmią powtórzenia i niezbyt poprawnie napisane zdania [np : Mam też na sobie spodnie rurki.. Są to jedne z moich ulubionych spodni,ponieważ z moją figurą trudno znaleść na mnie rurki..] ;))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie .! ;- *
    http://rebelliouslittleangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluzka

    http://nobody-noobody.blogspot.com/2014/05/przeglad-sklepu-handpicklook.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥