niedziela, czerwca 8

Hot..

Hej

Myślę, że na pogodę już narzekać zdecydowanie nie możem
y!
Na dworze jest tak gorąco, że nie mogę wytrzymać..
Najchętniej wskoczyłabym do lodowatej wody!
Należę do osób, które wolą się kąpać w basenie niż opalać...
Dlatego z niecierpliwością czekam aż będę mogła bez strachu wejść do basenu nie bojąc się, że jutro będzie już zimno i basen będzie stał sam bez swojej najwierniejszej fanki!
 Jutro mam turniej w piłkę nożną..
Cieszę się ponieważ będę mieć tylko pierwszą lekcję..
Bo po prostu jutro nie wiem jakbym wytrzymała w taki upał w szkole..
Lecz na turnieju nie będzie lepiej..
Boisko + granie + 36 °C
Trzymajcie za mnie kciuki bo nie wiem czy dam rade heh..
To będzie mój także pierwszy turniej..
Troszeczkę się stresuję ale mam nadzieję, że dam sobie radę!
























Co u was słychać ?
Zapraszam na mój nowy filmik ! <3

7 komentarzy:

  1. Dasz radę na boisku! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Mam nadzieję, że mecz poszedł wam super :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na turnieju!:*
    http://andzia-andziulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, a pokój niesamowity :) Też miałam chomika, ale zdechł xd Teraz mam świnkę morską :3
    kamila-and-kamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałabym też świnkę morską.. :)
      dziekuje ;*

      Usuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥