piątek, lipca 11

Czym jest dla mnie blog?


Witajcie !
Dziś usiadłam i zadałam sobie pytanie..
,,Czym jest dla mnie blog?,,
I postanowiłam, że jest to świetny temat na notkę tak więc piszę do was..




Blog jest dla mnie czymś bardzo, bardzo ważnym..
Nie wyobrażam sobie teraz mojego życia bez niego...bez was...
Przede wszystkim jest to miejsce gdzie mogę łączyć swoje pasje..
Czyli fotografowanie, pozowanie i pisanie..
Tutaj mogę wypowiadać się na dany temat..
Pokazywać jaka jestem naprawdę..
Dzielić się z wami moim zdaniem..



Kiedy mam dobry humor i czas..
Zawsze siadam i piszę do was..
To jest takie świetne uczucie kiedy piszesz coś i wiesz, że ktoś to czyta i jest tutaj...
Blog to niesamowita radość...
Wymaga czasu i pracy, ale myślę, że to co otrzymujemy w zamian czyli czytelników jest tego na pewno warte..

































Zapraszam na mój nowy filmik!
Jeżeli wam się spodoba prosze polajkujcie



Podoba wam się post?

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się post. uwielbiam cię czytać i oglądadć.
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam nadzieję że wpadniesz :
    andziaandanndzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :*
      Pewnie że wpadne :)

      Usuń
  2. Dla mnie blog jest naprawdę czymś ważnym i nie umiałabym zrezygnować z pisania.
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest jak praca codzienna , która dodatkowo daje nam przyjemność :)

    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/07/it-is-not-so-bad.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo ładna ;) widziałam Twój nowszy post i ten i mam jedną uwagę, powinnaś mieć zdjęcia całej sylwetki ;) Blog jest naprawdę bardzo fajny i miło się czyta. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥