poniedziałek, lipca 21

Outfit



Hej!
Dziś wybrałam się na sesje.....na dworze!!
Na początku nie mogłam wyszukać odpowiedniego miejsca a kiedy mi się udało okazało się, że światło nie odpowiada...
Wreszcie udało mi się znaleźć idealne miejsce..
Zielone tło i odpowiednie światło!



















Mam na sobie crop top- jest to jedna z moich ulubionych bluzek ,,letnich,,
kupiłam ją w croppie.
Moja biała podkoszulka jest z H&M
Do mojego outfitu dołączyły też moje ulubione spodenki, kupione we Francji w sklepiku w mieście
(niestety nie pamiętam nazwy)


Ważnym dodatkiem jest mój ukochany zegarek z croppa.
Jak dotąd jeszcze nie nosiłam zegarków, ale kiedy zobaczyłam go od razu się w nim zakochałam..
Noszę go calutki czas, pasuje on do wszystkich rzeczy..


Mi osobiście bardzo podoba się ten outfit !

A wam?

9 komentarzy:

  1. Super, letnia stylizacja! Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja :)
    Cudowna stylizacja <3

    http://carpediem352.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przypadł mi do gustu ten top z croppa. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny outfit :)
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana!
    Zostałaś nominowana do LBA. Byłoby mi bardzo,bardzo miło gdybyś odpowiedziała na te pytania na swoim blogu. Więcej dowiesz się u mnie. :) - Zapraszam -KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥