sobota, sierpnia 30

Czas leci, a my dorastamy..

 Hej!
Czy wy też macie wrażenie, że całe wasze życie, minęło jak miesiąc ?
Bo ja zdecydowanie tak..Pamiętam jeszcze, kiedy jako mała dziewczynka
bawiłam się lalkami, przebierałam się za księżniczki ..
Wierzyłam w Świętego Mikołaja...
A dziś.. Mam już 13 lat i idę do gimnazjum ..


To niesamowite jak szybko leci czas..
Jak szybko dorastamy..
Dopiero niedawno cieszyliśmy się, że zaczynają się wakacje ..
A szkoła już na nas czeka w poniedziałek ..
Wszystko minęło jak dzień.

Niedługo staniemy się pełnoletni,
będziemy musieli podejmować bardzo ważne i trudne decyzję w naszym życiu..
Ale właściwie ja, chciałabym choć na chwilę wrócić do czasów,
kiedy byłam malutka..
Do okresu, kiedy nie przejmowaliśmy się sprawdzianami,
obowiązkami i nauką..



Zapraszam was na mój nowy filmik! ♥

Czy wy też chcielibyście wrócić na chwilkę do czasu, kiedy byliście mali ?

15 komentarzy:

  1. Tak, masz rację, czas bardzo szybko leci i cofnąć się do małego dzieciaka? chyba tak, ale tylko na chwile. Najbardziej jednak żałuję, że nie można zrobić rzeczy na które kiedyś nie mieliśmy odwagi np. pokazać że odwzajemniamy uczucie ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisana notka :)) Czasem też chciałabym powrócić do dzieciństwa ;c

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety czas strasznie szybko leci i nic na to nie poradzimy chociaż czasem chcielibyśmy aby się zatrzymał lub cofnął do jakiegoś momentu to i tak nie może to się stać tylko leci on wtedy co raz szybciej.
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane <3 chyba każdy chciałby na chwile wrócić do czasów bestroskiego dzieciństwa *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo bym chciała wrócić do czasów dzieciństwa :) ładne zdjęcia!

    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym wrócić do czasów kiedy byłam mała :c
    PS. Jak to możliwe, że większość dziewczyn na morning rutine, bo wstaniu właściwie w ogóle nie mają poplątanych włosów? ;----;

    Obserwuję i zapraszam na nowy post o Belgii i szkole
    http://polgia.blogspot.be/2014/08/back-to-school-jak-wyglada-kupowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo bym chciała wrócić do tych czasów, kiedy wszystko było takie proste, niczym się nie przejmowaliśmy, wszystko było takie '' idealne '' niestety nie zawsze tak będzie, ja dzięki mojej młodszej siostrze, mogę się poczuć jak maluch ubierający się w sukienki i bawiący się lalkami, gdy się nią opiekuje. Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam, może skomentujesz? http://cherry-pandaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsza <3
    Filmik świetny, już subskrybuję pod nazwą Werr :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eh, nawet nie chce mi się wierzyć, że tak szybko wszystko leci...:/
    śliczna jesteś *.*
    super filmik :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesz się, że dopiero idziesz do gimnazjum, bo ja zaczynam już liceum i troszkę mnie to przeraża :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja kończę w tym roku gimnazjum :) świetne zdjęcia i super notka , a bloga obserwuje :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ja jestem w szóstej klasie zapraszam na mój blog <3 http://mrow123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, czas strasznie szybko leci...
    Ja też niedawno byłam w gimnazjum, a teraz idę na studia...
    Powodzenia w nowym roku szkolnym :) Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥