poniedziałek, września 15

Złe dni...

Ostatnie dwa tygodnie nie mogę zaliczyć do udanych, ponieważ miałam dosyć ciężki okres w szkole..
W przeszłym tygodniu tak naprawdę codziennie mieliśmy sprawdziany... Większość była z 3 ostatnich lat..
Wczesne wstawanie, nauka..Zdecydowanie jeszcze się nie przyzwyczaiłam..



Do tego, nie czuję się zbyt dobrze... Prawie cały czas boli mnie brzuch,
jest mi słabo..
Nie mam czasu na nic...nie mogę odpocząć bo, kiedy tylko wejdę do domu trzeba się brać za lekcje.


A teraz przejdźmy do tych bardziej pozytywnych rzeczy..
Właśnie wróciłam ze spotkania z moją całą klasą..
Uznaliśmy, że takie spotkanie będzie dobrym wyjściem, aby lepiej się poznać.
Było świetnie, mówiąc szczerze po raz pierwszy od dłuższego czasu mogłam znowu poczuć się
jak małe dziecko..
Takie wolne, które nie ma żadnych obowiązków i może robić co tylko chcę a przede wszystkim świetnie się bawić !


Zostawiam już was z moimi zdjęciami :)




A wy jak spędziliście dzień ?

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia są mega :) Pięknie wyszłaś <3 Ehhh ja też mam dużo nauki :((

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od dzisiaj to sie zaczyna ;/
    Slivzna koszula, jestes bardzo.ladna ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, najlepsze 2 i ostatnie. U mnie na szczęście w szkole luźno no i w piątek wycieczka klasowa:))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjecia , u nas w szkole też się już zaczyna nauka :)
    Zaprasza do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję takiego złego samopoczucia :( Będzie dobrze! :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥