poniedziałek, września 29

Zły poranek, zły dzień ?

Ostatnio, kiedy rano usłyszałam budzący mnie budzik moim pierwszym słowem było ,, nieee!,,
Nie chciałam wychodzić z łóżka, nie chciałam, aby dzień się zaczął ..
Wolałam po prostu cały dzień zostać w łóżku.



Następnie wyszykowałam się i poszłam do szkoły..
I wiecie jaki miałam humor przez cały dzień?
Nie chciało mi się z nikim rozmawiać, czekałam tylko kiedy skończą mi się lekcje i pójdę
do domu..



I wtedy do mnie dotarło, że muszę coś zmienić..
Muszę dostrzegać te malutkie rzeczy i cieszyć się z nich..
Musimy zauważać to co mamy bo wtedy nawet najmniejsze czynności mogą nas uszczęśliwić !
Następnego dnia wstałam z uśmiechem na twarzy i cieszyłam się choćby z tego, że na śniadanie zjem moje ulubione płatki..
Może się to wydawać śmieszne, ale cały dzień minął mi przyjemnie..




Na prawdę jeżeli macie czasem zły humor starajcie się skupiać na tych dobrych rzeczach!
Bądźcie optymistami, i nie przejmujcie się..

A wy staracie się patrzeć optymistycznie na świat?

Na koniec chcę was zaprosić serdecznie na blog mojej dobrej koleżanki Nikoli. Jest ona wspaniałą osobą, pasjonującą się modą. Ma świetnego bloga, będzie mi i jej bardzo miło jak wpadniecie! klik

8 komentarzy:

  1. aaaa ! zdjęcia fajne bardzo :) dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo elektryzującą urodę. Jak Zuza Kołodziejczyk. Polecam występ w Top Model :)
    Cześć, świetny post! Czekam na takich więcej, bo przyznam zaciekawił mnie Twój blog.
    A u mnie DIY, czyli jak zrobić bluzę którą pokochasz! http://sterka.blogspot.com/2014/09/diy-ideas-jak-zrobic-bluze-ktora.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziekuje bardzo :* To moje marzenie żeby, kiedyś wystąpić w Top Model ♥

      Usuń
  3. Fajnie napisany post i zdjęcia sliczne :)

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia, bardzo. Kiedy robione bo u Ciebie taka ładna pogoda :) Zgodzę się z Twoim postem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) 2 tygodnie temu hehe.. teraz juz jest zimno ;c

      Usuń
  5. Ja od kilku dni staram się od rana pozytywnie myśleć c:

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥