niedziela, października 5

Already autumn

Hej, dzisiaj bardzo zależało mi na napisaniu posta..
Usiadłam, ale nie chciałam dodać znów nudnych zdjęć na tle białej szafy..
Dlatego przyszedł mi pomysł, aby wyjść na balkon i chwycić za aparat.
Jestem zadowolona ze zdjęć, lecz trudno było mi zrobić idealne zdjęcie, ponieważ raz było za jasne a drugim razem za ciemne..

Zdecydowanie czuć już jesień..
Lekki wiaterek, chłodne dni..
Właściwie mogę wam powiedzieć, że w tym roku bardzo polubiłam tą porę roku !
Wreszcie mogę nosić ciemne ubrania, ubrać się w bluzę i nie martwić się, że będzie mi za gorąco.



Od jutra niestety będę spać u babci przez tydzień..
Co się równa z brakiem internetu..
Przez to nie bedzie mnie na asku, blogu, kanale itp.
Informuję was już o tym bo chce abyście wiedzieli i nie byli zawiedzeni dlaczego mnie nie ma..

Nie mam zielonego pojęcia jak wytrzymam tydzień bez internetu..
Niestety mogę przyznać, że jestem uzależniona od aska,bloga i yt.
Mam nadzieję, że wyjdzie mi to na dobre,
cieszę się, że będę mogła spędzić czas z dziadkami :)
Tymczasem będę myśleć o pomysłach na posty i filmiki!
Zapraszam was na nowy filmik!

A wy jak spędzicie najbliższy tydzień?



11 komentarzy:

  1. Zdjęcia są naprawdę ładne :) To czekamy na ciebie za tydzień :)

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna,notka miło się czytało.
    zapraszam do mnie na nowy post nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie : laninatosia.blogspot.co.uk mily post

    OdpowiedzUsuń

  4. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!

    systematyczny-chaos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne masz włoski! Pozazdrościć :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz długie włosy <3 Super zdjęcia!

    www.laura-ss.blogspot.com <-- klik Zaobserwowałam twój blog, zrewanżujesz się?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne włosy! :* może zrobisz post o włosaach jak o nie dbasz i wgl?
    miłego pobytu u babci:) i ten filmik jest super!

    Pozdrawiam ♔nakioo blog - kllik!
    (zapraszam na konkurs na moim blogu!)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia! c: w jakim mieście mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥