środa, października 29

Bójmy się prawdy?

Większość z nas boi się prawdy.. Nie chce jej znać.. Woli wmawiać sobie, że jest inaczej. Właśnie tak jakby chcieli, aby było...Kiedy to w końcu do nas dotrze.. Cała, szczera prawda..wtedy możemy się załamać..

♥ ,,Praw­da cza­sem boli,
ale nie tak bar­dzo jak
praw­da poz­na­na po kłamstwie. ,,

Ja osobiście wolę znać prawde od razu..Nie cierpie, kiedy ktoś mnie okłamuje..
Nie bójmy się prawdy!
Kłamstwo jeszcze bardziej boli..Również nie okłamujcie nikogo..Nawet jeżeli ma go to skrzywdzić, raczej ta osoba woli znac szczera nawet najgorszą prawdę bo potem będzie boleć 2 razy mocniej..
Postawcie się na miejscu tej drugiej osoby i zadajcie sobie jedno pytanie..
,,czy wy byście chcieli, aby was ktoś kłamał,,

♥ ,, Prawda boli tylko raz, a kłamstwo za każdym razem, kiedy je wspominamy ,,



Sama wiem po sobie.. Kiedyś nie chciałam mówić komuś przykrej prawdy bo nie chciałam, aby ta osoba cierpiala..Lecz po czasie sprawa się jeszcze bardziej komplikowała a pamiętajcie kłamstwo ma krótkie nogi . Potem jest jeszcze gorzej..Wychodzimy na kłamców.. i ranimy jeszcze bardziej..Dlatego zawsze mówcie prawde..Bez względu na to czy jest ona bolesna..bo przez kłamstwo jeszcze bardziej cierpimy.


Dzisiejszy post był dosyć krótki, lecz myślę, że powiedziałam wam wszystko co chciałam..
Zapraszam was na nowy filmik :*

A wy co myślicie na temat prawdy i kłamstwach ?



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To mój blog i będę tutaj pisać takie posty jakie uważam za dobre :) Jeżeli ci sie nie podoba to trudno pani ,,dorosla,, :)

      Usuń
  2. ładne zdjęcia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nom, kłamstwo nie jest niczym dobrym, wciąga jeszcze bardziej i co raz to trudniej jest nam wybrnąć, później inni sobie wyrabiają o nas opinie krętacza, kłamcy i potem przez długi czas tak pozostaje nawet jeśli mówimy prawdę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny filmik :)
    ładne zdjęcia
    Masz bardzo fajnego bloga.
    zapraszam.
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥