wtorek, listopada 25

Co będzie kiedyś?

Co będzie kiedyś? Kim będę? Jaki będę mieć zawód? Czy spełnią się moje marzenia?


Wszyscy z nas często myślą o przyszłości i zadajemy sobie wiele pytań z nią związane..
Co będzie kiedyś, jacy będziemy..
Tak naprawdę nikt z nas nie wie co będzie jutro a co dopiero za 20 lat..
Ale oczywiście każdy z nas ma wpływ na to co się z nami stanie..
Jeżeli się postaramy i będziemy dążyć do tego co chcemy, to nasze marzenia ,, bycia kimś ,, na pewno się spełnią.


Choćby nasze starania zdobycia dobrej oceny w szkole.
Godziny spędzane nad książkami i mówienie sobie ,, ucz się ,,
Dzieki temu już planujemy sobie dobrą przyszłość..
Marzenia.. Większość z nich możemy spełnić jeżeli uwierzymy w siebie.
Nasze zainteresowania..Może właśnie my ,,blogerki,, dzięki pisaniu odkryjemy w sobie jeszcze większą pasję lub zadecyduje to o naszym przyszłym zawodzie.


Najważniejsze jest to żeby mieć w życiu jakiś cel.
Wyznaczoną granicę i do niej dążyć..
Nie stać w miejscu a robić coś i ciągle pracować.
Rozwijajmy nasze ,,hobby,, róbmy to co kochamy!
I wiążmy naszą teraźniejszość z przyszłością :)

A wy co sądzicie?

11 komentarzy:

  1. Jak najbardziej masz rację !człowiek przez całą wędrówkę przez życie powinien mieć marzenia takie które da się spełnić i nie :P mieć jakiś cel do którego dąży i osiągnąć go podoba mi się ten post ! :D:D obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama zawsze mi powtarza, że nie nalezy myslec za bardzo o tym co będzie, bo to może wpędzić czlowieka w depresje :D A ja wlasnie zbyt często mysle o swojej przyszlosci, mimo iż życie juz wiele razy udowodnilo mi, że wszystko co sobie zaplanuje nie wypala...za to potem przychodzi coś nieoczekiwanego :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak też może być..Ale powinniśmy wierzyć w siebie i nigdy sie nie poddawac! :*

      Usuń
  3. Zawsze trzeba dążyć do celu, dużo osób nie chce się uczyć, z lenistwa ale ucząc się zapewniamy sobie lepszą przyszłość :)

    writtenbyjulita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na naszą przyszłość w jakimś stopniu możemy wpłynąć tak jak napisałaś. Mam nadzieję,że będę prowadziła,tego bloga bardzo długoo.
    Wymiana obs? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cel w życiu jest bardzo ważny. Ja osobiście jestem bardzoo ciekawa co będzie za kilka lat :)
    Ciągle powtarzam sobie "ucz się" ale jakoś z tego nie korzystam xd Świetnie to opisałaś.

    ♥ obserwuję ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z tym co napisałaś,ważne żeby mieć jakiś cel w życiu i do niego dążyć!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze jest to żeby mieć w życiu jakiś cel.
    Wyznaczoną granicę i do niej dążyć..
    Nie stać w miejscu a robić coś i ciągle pracować.
    Rozwijajmy nasze ,,hobby,, róbmy to co kochamy!
    I wiążmy naszą teraźniejszość z przyszłością :)

    Samo sedno życia jest w tym co napisałaś :) Iść na przód i walczyć o swoje marzenia:) Przeżyć je jak najlepiej :)

    Zapraszam także na mojego nowego bloga :)
    http://blondynkamaluje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥