poniedziałek, stycznia 5

♥ TMI tag ♥

 Cześć kochani..Na sam początek chciałabym was przeprosić za tą wielką przerwę od pisania..
Ale na szczęście zregenerowałam siły i mam masę pomysłów na następne posty!

Przechodząc już do dzisiejszego posta chciałabym, abyście poznali mnie jeszcze bardziej..
Myślę, że taki tag idealnie się do tego nadaje..


  .                         Co masz teraz na sobie?                                       
Jestem teraz świeżo po kąpieli, więc już mam na sobie piżamkę.

♥ Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak na poważnie to raczej nie.

♥ Ile masz wzrostu?
Około 165 cm

♥ Ile ważysz?
40 kg, wiem że to stanowczo za mało porównując do wzrostu, ale tak już mam..Jem a nie tyje.


♥ Ulubiony zespół?
Zdecydowanie 30 second to Mars.

♥ Coś za czym tęsknisz?
Lata spędzone we Francji..

♥ Ile masz lat?
10 marca będę mieć 14 urodziny.

♥ Znak zodiaku?
Ryba.

♥ Ulubiony aktor?
Oj jest to bardzo trudne pytanie, ponieważ jak wiecie kocham oglądać filmy..
Mam bardzo wielu ulubionych aktorów m.in.: Cameron Diaz, Tom Cruise, Jennifer Aniston.

♥ Ulubiony kolor?
Zdecydowanie czarny i biały..Pewnie domyślacie się po moim outficie na zdjęciach.
Mogłabym cały czas tak się ubierac.

Ostatnia osoba z, którą rozmawiałaś?
Moja najlepsza przyjaciółka, która u mnie nocuje..

Ulubione jedzenie?
Ostatnio bardzo polepszył mi się apetyt i smakuje mi dosłownie wszystko..Lecz z sentymentu będzie to nadal spaghetti..

Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Moim marzeniem jest zwiedzić różne miasta w Ameryce..Szczególnie Hollywood, Los Angeles i Las Vegas.




To by było na tyle..Mam nadzięję, że mogliście się o mnie dowiedzieć czegoś więcej.
Podobają wam się tego typu posty?
Jakie są wasze odpowiedzi na te pytania?



33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Przyjaciolka robila heh :)

      Usuń
  2. Fajny blog zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie posty, bo można się dowiedzieć coś ciekawego o osobach, które kierują swoje myśli do nas :)

    http://lilitthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Cieszę się ze poznałam Cię jeszcze lepiej! + bardzo ładne zdjęcia :)

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja to bym chciała mieć takie długie włosy jak Ty :)
    swoją drogą fajny tag :)
    Pozdrawiam,
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag, podobały mi się strasznie zdjęcia. Chciałabym mieć takie długie i proste włosy jak ty. Są piękne. Powodzenia w dalszym pisaniu.
    http://malenkan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag, piękny blog, cudowne zdjęcia ;)
    Jestem tutaj pierwszy raz i od razu obserwuje. Powodzenia w blogowaniu;*
    W wolnym czasie zajrzyj do mnie: www.everynothingblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknei wyglądasz, jesteś bardzo fotogeniczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mamy podobne marzenia. Też chciałabym pojechać do Los Angeles. Masz bardzo ładny wygląd bloga, obserwuję i będę wpadać częściej. pozdrawiam :)
    asku-vlog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia,
    Fajny blog
    No i tag :*

    Zapraszam tutaj → http://cut-from-the-fate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mamy podobne marzenia, fajny blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczne włosy.

    melania-blog.blogspot.com - na moim blogu od niedawna jest funkcja obserwacji, jeżeli ci się spodoba możesz obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twój blog i wszystko co na nimrobisz i chęcą cię opserwuje jeśli chciałabyś to zajrzycj do mnie i zaobserwuj mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny tag! Jesteć naprawdę chudziutka :o
    http://hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :) zapraszam do mnie ---> http://one-trii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie się czyta takie tagi ;)
    obserwuje ;*
    http://kasiakinga19.blogspot.com/2015/01/jaki-aparat-fotograficzny-polecacie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. też chcę ZNÓW tyle ważyć ;*
    zyjealenieznacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥