sobota, stycznia 31

❀Wymiana postami z Zuzią❀

Jak już pewnie wiecie, nie pisze do Was Nathalie, a więc któż inny? Kim jestem...?
Nazywam się Zuzia i mam 12 lat. Tak, wiem jestem bardzo młodą osóbką, ale jedną z moich pasji jest blogowanie. Pewnie zaraz pomyślicie, że prowadzę nijakiego bloga i że co ja tu właściwie robię 
w blogosferze, ale zaraz się przekonacie.

W wakacje, ubiegłego roku wpadł mi do głowy pewien pomysł o założeniu bloga. Początkowo miałam go prowadzić z moją koleżanką, ale później podjęłyśmy decyzje o tym, żeby każda miała własnego bloga. Kilka dni później wpadł mi do głowy kolejny pomysł, tym razem o założeniu kanału w serwisie YouTube. Uwielbiam nakręcać filmiki i blogować. W dniu dzisiejszym nie wyobrażałabym sobie nie pisania notek dla Was, nie interesowania się blogiem, kanałem. Szczerze mówiąc jestem od tego po prostu uzależniona. 

Oto cała moja historia, teraz opowiem coś więcej o sobie. 

Interesuję się gównie modą. Uwielbiam również spędzać swój wolny czas z przyjaciółmi czy bawiąc się z moją psinka Schelby. Jestem mega zakręconą, szaloną i zawsze nie ogarniętą osobą. Wszystko gubię, zapominam, ale zawsze jest ze mną dużo śmiechu.  Kocham podróżować, poznawać kultury innych państw. Jednym z moich marzeń jest właśnie odwiedzić takie kraje jak Anglia, Francja, Hawaje i wiele innych. Na moim blogu znajdziesz wszystko! Od postów lifesyl'owych po notki DIY i różne inne. Piszę o moich podróżach, przeżyciach, zamieszczam zdjęcia moich ulubione outfity itp.


No to na koniec chciałabym Was serdecznie zaprosić na mojego bloga. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i będziecie na niego częściej zaglądać. 

9 komentarzy:

  1. Chętnie odwiedzę twojego bloga. Na pierwsze wrażenie jesteś naprawdę miłą dziewczyną z wielkimi ambicjami. Myślę, że to nie moje pierwsze i ostatnie odwiedziny na twoim blogu. :)
    Jeśli chcesz poświęcić mi chwilkę czasu to zapraszam:
    ✖ http://gold-daisy07.blogspot.com/ ✖

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mega pozytywną osobą. :) spełniasz swoje marzenia. Pewnie nie raz zajrzę na twojego bloga. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mega pozytywną osobą. :) spełniasz swoje marzenia. Pewnie nie raz zajrzę na twojego bloga. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mega pozytywną osobą. :) spełniasz swoje marzenia. Pewnie nie raz zajrzę na twojego bloga. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią zajrzę na twojego bloga. Jesteś mega pozytywna
    andziaandanndzia.blogspot.com -zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pisałam też na twoim blogu pod postem Nati, świetny pomysł na post! WOW! Masz tyle lat co ja, a już 400 obserwatorów! Jestem pod wrażeniem ;)

    http://mikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post. Sama miałam taki pomysł,żeby z kimś napisać takie wymienne posty,ale jakoś mi nie wyszło. Na kanał na yt i bloga na pewno wejdę *.*
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Yes, I follow you on gfc #155, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥