niedziela, lutego 8

Sposoby na lepszy humor.

Hejka kochani!
W ostatnim czasie na moim blogu pojawiało się zbyt dużo postów tematycznych...
Zabrakło dawnych ,,luźnych,, notek.
Dlatego dziś postanowiłam, że napiszę wam moje sposoby na lepszy humor.


♥Muzyka
Muzyka w moim życiu gra wielką rolę..
Nawet, kiedy sobie nie zdaje z tego sprawy ona mi towarzyszy..
Zawsze, kiedy mam słaby humor po włączeniu ulubionych kawałków pojawia mi się uśmiech na twarzy..
Również ciągle śpiewam..
Przy odrabianiu lekcji, graniu w gry czy pisaniu posta..
Chociaż niezbyt dobrze mi to wychodzi to nie mam zamiaru przestać tego robić...

♥Gorąca herbata
Jak pewnie dobrze wiecie nic tak bardzo nie podnosi mnie na duchu jak kubek ciepłej herbaty..
Zazwyczaj, gdy mam ,,przymulony,, dzień najlepszym wieczorem jest
gorąca herbata+ciepły kocyk+ dobry film.
Ten zestaw sprawdza się najlepiej..

♥Ulubiony film, serial
Równie dobrym sposobem jest obejrzenie dobrego filmu lub serialu..
W moim przypadku przy oglądaniu czegoś skupiam się tylko na tym, nie myśląc o niczym innym...


♥Znajomi, przyjaciele
Nikt inny nie potrafi mi poprawić lepiej humoru jak moi przyjaciele..
Spędzanie z nimi czasu dobrze mi robi.
Tylko oni wiedzą jak mnie pocieszyć..
Chociaż czasem przy tym denerwując mnie, lecz właśnie to jest piękne, że
zawsze przy mnie są i wspierają mnie..


♥Kanały i blogi
Na poprawę humoru zawsze włączam sobie filmiki moich ulubionych vlogerek..
Subskrybuję same pozytywne osoby, więc zawsze przy oglądaniu ich śmieję się jak głupia..
Podobnie jest z blogami..
Lubię czytać osoby ,,popularniejsze,, od, których mogę nauczyć się czegoś nowego na temat bloga..
Czytam również dziewczyny dzięki, którym nabieram inspiracji..


Jest jeszcze dużo więcej moich ,,sposobów,, lecz wymieniłam tylko te, które u mnie sprawdzają się najlepiej..
Mam nadzieję, że może dzięki moim sposobom poprawie komuś humor lub sprawdzą się to również u was..

A teraz zapraszam na parę moich ulubionych cytatów w ostatnim czasie.


,,Lepsze jutro nie przyjdzie, gdy żyjesz dniem wczorajszym,,

,,Jeżeli szczęście jeszcze nie przyszło do ciebie, to znaczy że jest duże i idzie małymi krokami,,

,,Nie jest najważniejsze, byś był lepszy od innych. Najważniejsze jest, byś był lepszy od siebie samego dnia wczorajszego,,


Jeżeli jeszcze mnie nie subskrybujesz na youtubie, zapraszam serdecznie na mój kanał klik

A jakie są wasze sposoby na lepszy humor?









24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta bluzka ♥ moja-pasja-moim-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam książke i zły humor przechodzi! :3

    PS. Jak chcesz jakiś ładny design to pisz do mnie na blogu. Jestem gotowa zrobić. :)
    Zapraszam do mnie :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz naprawdę świetnego bloga <3 Z chęcią go zaobserwowałam, bo mnie zaciekawiłaś i będę z pewnością wpadać częściej =) <3
    Czy mogłabym liczyć na rewanżyk z Twojej strony? Byłabym bardzo wdzięczna, bardzo mi na tym zależy <3
    http://luxwell.blogspot.com/2015/02/day-without-desire.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno wpadne :*

      Usuń
  5. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby polepszyć sobie humor zawsze słucham muzyki i przeglądam tumblr lub weheartit:) Bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://xsomething-positivex.blogspot.com/ :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny post :) Możesz pisac więcej takich 'luźnych' postów :)

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia w poście! :D
    A skoro lubisz fotografię, to zapraszam na konkurs :)
    http://ruciak.blogspot.com/2015/02/konkurs.html
    Pozdrawiam!
    Ruciakowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie :D będę wpadać częściej :D
    www.dlifebook.blogspot.com
    obs za obs ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie to te same rzeczy poprawiają mi humor :)

    zapraszam
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne sposoby, też z nich korzystam :) super blog, obserwujemy ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzą :)

      Usuń
  13. Na mnie działa muzyka i książki. Polecam! :))
    Pozdrawiam, Alicja.
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja raczej jak jestem przygnębiona to słucham smutnych piosenek i ryczę , więc jeszcze zalezy jaki rodzaj hahaa http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny blog.
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥