środa, marca 25

Is it spring?


Hej kochani!
Ostatnio przeglądając mojego bloga stwierdziłam, że brakuje w nim dawnych ,,luźnych notek,, dlatego postaram się powoli wracać do nich, lecz oczywiście nie zabraknie postów tematycznych. Mam już ich dużo zaplanowanych..

Czytając inne blogi zauważyłam, że dosłownie na każdym poruszony jest temat naszej jakże pięknej pogody. Postanowiłam iż nie będę gorsza i również o niej wspomnę... Wiosna jest dla mnie jedną z najlepszych pór roku! Kiedy budzą mnie odgłosy ptaków, promienia słońca i krzyki bawiących się dzieci.. O tej porze wszystko jest kolorowe, ludziom chcę się żyć, wstawać z łóżka z wielkim uśmiechem na twarzy.. A chyba największym plusem jest to, że mogę swobodnie wychodzić na sesję zdjęciowe i spotykać się z przyjaciółmi bez obawy, że będzie mi zimno i cała zmarznę..


Myślę, że nasze otoczenie ma na nas wielki wpływ.
 Każdy z nas widząc obok siebie wielobarwne kwiaty i pąki drzew, czuję się świeżo i radośnie.
Z każdą wiosną mój blog się coraz bardziej rozwija.. Mogę dodać mu wielu kolorów i wzbogacić notki pięknymi zdjęciami.
Uwielbiam fotografować rozwijające się drzewa oraz kwiaty..


Zapraszam serdecznie na mój najnowszy filmik:

Podobają wam się tego typu notki?
Lubicie wiosnę?





21 komentarzy:

  1. Ja kocham wiosnę!:) Tak jak Ty uwielbiam to słońce, i budzenie przez śpiew ptaków, kolory i bawiące się dzieci:)
    Pozdrawiam.
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wiosnę!Tak jak ty. Piękne zdjęcia i super filmik

    http://commonsblog0.blogspot.com/2015/03/hi-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wiosnę i uwielbiam to, że można wyjść na sesję bed tech wszystkich kurtek, samopoczucie jest lepsze i zaczynamy realizować swore postanowienia noworoczne. like it ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam wiosnę, a zwłaszcza za możliwość zrzucenia kilogramów ubrań i piękną pogodę. Jedyne co mnie denerwuje to fakt, że te wszystkie owady zaczynają się budzić, mam na myśli pająki, komary i osy..

    Zapraszam do mnie: KLIKNIJ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak..niestety to chyba jedyny minus.. ;c

      Usuń
  5. Uwielbiam wiosne <3 i te ciepłe poranki, gdy się wstaję w wielkim uśmiechem na twarzy widząc piękne słońce :D

    http://klaudddusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie..Jeszcze najbardziej kocham to, kiedy rano jest cieplutko i zaraz po wstaniu z łóżka mogę wyjść na dwór i jest goraco <3

      Usuń
  6. Super post, piękne zdjęcia. Fajnie, że zrobiłaś taki luźny, lekki wpis. Zaczynam obserwować blog i na pewno będę tu wpadać często :)
    Zapraszam też do siebie na nowy post: http://dziewczynazesluchawkami.blogspot.com/2015/03/dbajmy-o-swoje-ciao-ja-i-moje-ciao.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia i post też bardzo fajny, a filmik miło się oglądało :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodki psiak! :) Bardzo fajny filmik na youtube, życzę powodzenia w dalszym nagrywaniu ! :D

    poklikasz u mnie w linki? Będe bardzo wdzięczna :)
    http://patkablogger.blogspot.com/2015/03/second-styling-of-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieski najlepsze haha :)
    Pozostałe zdjęcia też są prześliczne <3
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Ja też uwielbiam wiosnę <3

    kfieden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥